OKNOPLAST GROUP rozbija bank!

OKNOPLAST GROUP rozbija bank! - INFBusiness

Ponad 1,7 miliarda przychodów w 2023 i dwucyfrowy wzrost sprzedaży w pierwszej połowie 2024 roku, z przychodami na poziomie blisko miliarda zł, ogłosił OKNOPLAST GROUP w czasie konferencji prasowej HELLO OKNOPLAST #4, która odbyła się 13 czerwca w Ochmanowie.

Spragnieni sukcesu, gotowi na wyzwania – tak można opisać OKNOPLAST GROUP, która mimo trudności i zawirowań, z którymi boryka się cała branża, nie poddaje się trendom i osiąga sukcesy w Polsce oraz na arenie międzynarodowej. Mimo problemów geopolitycznych, wysokiej inflacji i kryzysu energetycznego, firma nie zwolniła tempa, stawiając na sprawną sprzedaż, ekspansję na rynki zagraniczne, inwestycje w inspirujący marketing oraz stabilność zatrudnienia dla swoich pracowników. Dzięki tym decyzjom utrzymała stabilność finansową i osiągnęła znakomite wyniki, odnotowując przychody na poziomie 1,72 mld zł w 2023 r., a w pierwszym półroczu 2024 roku osiągając blisko miliard złotych przychodów.

OKNOPLAST GROUP rozbija bank! - INFBusiness

Skuteczna strategia

Odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów były dywersyfikacja oferty produktów, wprowadzanie nowych produktów z segmentu premium oraz ekonomicznych rozwiązań. Dzięki temu firma może zaoferować klientom pełną gamę wysokiej jakości produktów, spełniających najwyższe wymagania konsumentów.

OKNOPLAST GROUP rozbija bank! - INFBusiness

Na korzyść OKNOPLAST GROUP działają także niestandardowe aktywności, mające wpływ na rozwój marki. Takie projekty, jak konkurs dla artystów OKNOPLAST FOR ART, potwierdzają zaangażowanie firmy w budowanie relacji z klientami i dojrzałość marki w tworzeniu nietuzinkowych inicjatyw.

Ekspansja na rynki zagraniczne, inwestycje w nowy, w pełni zautomatyzowany magazyn wysokiego składowania oraz intensywna promocja i działania sprzedażowe potwierdzają, że grupa utrzymuje tempo rozwoju i skutecznie realizuje swoją strategię.

OKNOPLAST GROUP rozbija bank! - INFBusiness

Nowa filozofia, nowe horyzonty

Firmy, aby przetrwać i odnieść sukces, muszą być elastyczne i otwarte na innowacje, co doskonale widać w podejściu OKNOPLAST GROUP do swojego biznesu. Grupa nie osiada na laurach. W obliczu rosnącej konkurencji oraz zmieniających się trendów rynkowych, firma postanowiła wprowadzić nową filozofię. Jest ona doskonale widoczna w zmienionym logo, które podkreśla świadomość i adaptację do zmieniających się warunków rynkowych oraz potrzeb klientów.

Idea OKNOPLAST GROUP polega na wprowadzeniu różnorodnych produktów i usług, które mogą zaspokoić potrzeby bardziej zróżnicowanych grup klientów. Poprzez szerokie portfolio marek działających na różnych rynkach, firma ma na celu poszerzenie swojej działalności i zwiększenie swojej obecności na globalnym rynku.

OKNOPLAST GROUP rozbija bank! - INFBusiness

Jednym z kluczowych elementów tej filozofii jest utrzymanie jednolitej tożsamości Grupy, która gwarantuje wysoką jakość i zaufanie klientów. Poprzez wprowadzenie kolejnych marek, związanych z różnymi segmentami rynku, firma ma szansę dotrzeć do nowych odbiorców i zaprezentować swoje produkty w jeszcze bardziej zindywidualizowany i spersonalizowany sposób.

OKNOPLAST GROUP rozbija bank! - INFBusiness

Dzięki nowej filozofii, Grupa tworzy dla siebie szeroką przestrzeń do eksperymentowania oraz badania nowych technologii i materiałów, co przynosi firmie dodatkowe korzyści w postaci innowacyjnych i atrakcyjnych produktów. Ponadto, różnorodność oferty pozwala dostosować się do zmieniających się preferencji klientów i trendów rynkowych, przyczyniając się do większego sukcesu firmy.

OKNOPLAST GROUP rozbija bank! - INFBusiness

Tym, co warto podkreślić, jest również sama forma nowego znaku graficznego. Uproszczona, nowoczesna komunikacja, odświeżony i lekki design, uniwersalność przekazu, to zarazem komunikacyjna przejrzystość, jak i przemyślany projekt, który równie czytelny będzie dla odbiorców pochodzących z różnych części globu.

OKNOPLAST GROUP rozbija bank! - INFBusiness

OKNOPLAST GROUP udowadnia, że nawet w trudnych warunkach rynkowych można odnosić sukcesy, jeśli tylko sięga się po nowe możliwości i nie boi się ryzyka. Świadomość trendów, bieżąca analiza potrzeb konsumentów, inwestycje w rozwój i dbałość o klienta to klucz do osiągnięcia stabilności i okazja do triumfu. W 2024 roku firma dalej stawia na innowacje, ekspansję i budowanie silnej pozycji, co przy jej obecnej pozycji lidera wieszczy marce jak najlepiej.

REKLAMA: REKLAMA: REKLAMA:

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *