Ukraińska sieć z mrożonkami zapowiada ekspansję. Otworzy setki sklepów

Ukraińska sieć sklepów z produktami mrożonymi Wesoła Pani chce mieć w Polsce nawet 500 placówek. W ciągu trzech lat uruchomiła 120 sklepów franczyzowych i trzy własne z produktami mrożonymi. Oprócz Polski sieć rozwija sprzedaż również w Holandii, Litwie, USA, a także w Ukrainie. Na najbliższe miesiące właśnie zapowiedziała ekspansję. Zdjęcie

Ukraińska sieć Wesoła Pani z produktami mrożonymi chce mieć 500 placówek w Polsce (zdj. ilustracyjne) /Pawel Wodzynski/East News /East News

Ukraińska sieć Wesoła Pani z produktami mrożonymi chce mieć 500 placówek w Polsce (zdj. ilustracyjne) /Pawel Wodzynski/East News /East News Reklama

– Stworzymy infrastrukturę sieci na miarę naszych planów, czyli około 500 sklepów w całej Polsce oraz rozwój sprzedaży hurtowej. Wtedy też sukcesywnie będziemy zwiększać roczne obroty – mówi prezes ukraińskiej sieci Vladyslav Azovskyi, cytowany m.in. przez propertynews.pl. 

Ukraińska sieć chce mieć 500 sklepów z mrożonkami w Polsce

Ukraińska sieć sklepów z produktami mrożonymi Wesoła Pani szykuje się do ekspansji w Polsce. – W tym roku skupiamy się na inwestycjach w infrastrukturę, technologię produkcji i marketing. Jest to niezbędny warunek, by kontynuować ekspansję i adekwatnie do niej powiększać wydajność firmy – wyjaśnia prezes.

Reklama

Już w tym roku uruchomiona ma zostać hurtowa produkcja mrożonej żywności. Do tego w planach jest również rozpoczęcie sprzedaży cateringowej ze zindywidualizowaną ofertą dopasowaną do potrzeb klientów. 

Sprzedaż detaliczna w sklepach pod marką Wesoła Pani to podstawa naszej działalności. Widzimy natomiast potencjał na wielu płaszczyznach, które wiążą się bezpośrednio z działalnością sklepów, gdzie np. można także zjeść na miejscu, a więc z minigastronomią – dodaje Azovskyi.

Zdjęcie

Otwarcie sklepu Wesoła Pani w Krakowie /Wesoła Pani / FB /

Otwarcie sklepu Wesoła Pani w Krakowie /Wesoła Pani / FB /

Wesoła Pani zapowiada ekspansję

Ukraińska sieć Wesoła Pani zakłada, że w 2026 roku wzrost będzie wyższy od obecnego o 50 proc. Żeby przyciągnąć chętnych na otwieranie nowych sklepów, tylko w tym toku zamierza wydać 200 tys. euro na marketing. Koszt inwestycji w pojedynczy sklep franczyzowy wynosi 120-200 tys. zł, natomiast dochód pojedynczej placówki może wynieść 25-30 tys. euro. Większość franczyzobiorców posiada ich kilka.

Wesoła Pani ma w swojej ofercie głównie produkty mączne. Znajdziemy w niej m.in. pierogi z wytrawnym i owocowym farszem, naleśniki czy pielmieni. W menu dostępne są również mięsne dania obiadowe, zupy oraz desery. 

Produkty wytwarzane są w sklepach na oczach klienta i lekko mrożone, po to by móc je szybko podgrzać i zjeść. – Chcemy by klienci widzieli, jak powstają nasze dania i znali ich jakość – zaznacza Valdyslav Azovskyi. Wesoła Pani zaopatruje się wyłącznie u polskich producentów, wyselekcjonowanych pod względem jakości ich oferty. Dotyczy to zarówno mięsa, mąki, wyrobów mlecznych, owoców, warzyw i wielu innych – zapewnia prezes.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. „Szczerze o pieniądzach”: Rozszerzona odpowiedzialność producenta Polsat News

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *