Lidl, podobnie jak w latach ubiegłych, zamierza w tym roku uruchomić sklep całodobowy. Ten punkt sprzedaży będzie miał pojemność pozwalającą na obsługę kilkuset tysięcy klientów w ciągu zaledwie kilku dni.
/ 123RF/PICSEL
Podobnie jak w latach ubiegłych, Lidl otworzy w tym roku sklep całodobowy na Pol'and'Rock Festival. Sklep ten ma zostać otwarty w miejscu festiwalu, na lotnisku Czaplinek-Broczyno w województwie zachodniopomorskim. To już 16. raz, kiedy Lidl współpracuje z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, aby ułatwić to wydarzenie.
Lidl na festiwalu Pol'and'Rock co roku
Podczas wydarzenia znanego wcześniej jako „Woodstock” Lidl był obecny ze swoim „Lidl Rock Island” , położonym między małą sceną a przystankiem Jesus. Podobna aranżacja miała miejsce w Kostrzynie nad Odrą. Teraz, jako część wydarzenia odbywającego się na Pomorzu Zachodnim, sklep jest zazwyczaj zakładany wzdłuż jednej z głównych arterii dawnego lotniska.
Reklama
Festiwal przeszedł transformację w ostatnich latach, teraz odbywa się na lotnisku Czaplinek-Broczyno, a jego nazwa została zmieniona na Pol'and'Rock. Niemniej jednak Lidl nadal zobowiązuje się do wspierania organizacji wydarzenia.
Inne godziny otwarcia i produkty. Lidl 24/7 w Pol'and'rock
Chociaż skalna wyspa Lidla nie została jeszcze zbudowana, potwierdzono już, że sklep będzie działał podczas tegorocznego festiwalu. Logo Lidla zostało uwzględnione na oficjalnej mapie wydarzenia opublikowanej przez organizatorów. Jak zauważono, sklep będzie strategicznie zlokalizowany na jednej z dwóch głównych tras w obrębie obszaru wydarzenia , które odbędzie się od czwartku 31 lipca do soboty 2 sierpnia.
/ organizatorzy festiwalu Pol'and'rock / INTERIA.PL
W 2024 roku sprzedali prawie 200 tysięcy bułek Kaiser. Lidl był otwarty przez 120 godzin
Lidl przyciąga tłumy klientów na Pol'and'Rock każdego roku . W 2024 roku obiekt działał nieprzerwanie przez 120 godzin, począwszy od godziny 12:00 we wtorek, dwa dni przed rozpoczęciem wydarzenia, do niedzielnego południa. Sprzedano łącznie 200 000 bułek Kaiser , a banany stały się najbardziej poszukiwanym owocem, sprzedano ich 7,5 tony.
Odtwarzacz wideo wymaga włączonej obsługi JavaScript w przeglądarce. Polsat News