GAP wraca do Polski. Gdzie otworzy pierwszy sklep po latach?

GAP, czyli jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie firm odzieżowych, po wielu latach wraca na polski rynek. We wrześniu fani amerykańskiej marki będą mogli zrobić zakupy w nowo otwartej placówce stacjonarnej w Piasecznie pod Warszawą. Zdjęcie

Amerykańska marka z odzieżą po latach wraca do Polski. GAP otworzy sklep pod Warszawą /FPA / Full Picture Agency / Full Picture Agency via AFP /AFP

Amerykańska marka z odzieżą po latach wraca do Polski. GAP otworzy sklep pod Warszawą /FPA / Full Picture Agency / Full Picture Agency via AFP /AFP Reklama

Sklepy amerykańskiej marki odzieżowej GAP działały już kiedyś w Polsce. Sieć zadebiutowała w 2011 roku, kiedy to otworzyła trzy salony: w Warszawie, Katowicach i we Wrocławiu. Przygoda na polskim rynku nie potrwała jednak zbyt długo. 

Już po czterech latach, w 2015 roku, sklepy GAP w Polsce zostały zamknięte. Za bezpośredni powód wskazano wycofanie się firmy Empik Media & Fashion z dalszej dystrybucji marek modowych w Polsce. 

Amerykańska marka wraca do Polski. GAP otworzy sklep pod Warszawą

Po dziewięciu latach amerykańska marka GAP, kojarzona głównie z modą dla amerykańskiej młodzieży, postanowiła ponownie spróbować swoich sił na polskim rynku. Słynna sieć swój pierwszy sklep po przerwie otworzy w sobotę 7 września w Designer Outlet Piaseczno. 

Reklama

Sklep będzie mieć powierzchnię 300 mkw. i będzie usytuowany tuż obok strefy food court. W asortymencie sklepu mają być dostępne charakterystyczne dla marki produkty – od casualowej odzieży, przez akcesoria, aż po spodnie jeansowe. 

Zdjęcie

Polska dołączy do sieci sklepów GAP w Europie Środkowej, gdzie marka jest już obecna /JUSTIN SULLIVAN / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP /AFP

Polska dołączy do sieci sklepów GAP w Europie Środkowej, gdzie marka jest już obecna /JUSTIN SULLIVAN / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP /AFP

GAP w Piasecznie. Kolejny sklep sieci w Europie Środkowo-Wschodniej

Otwarcie sklepu stacjonarnego w Polsce to ważny krok w dalszym rozwoju marki w regionie. Oznacza, że Polska dołączy do sieci sklepów GAP w Europie Środkowej, gdzie marka jest już obecna. 

Zakupy w placówkach GAP w regionie można zrobić w Czechach (sześć sklepów, w tym dwa outlety), a także na Słowacji oraz na Węgrzech.  

GAP to największa sieć handlowa, sprzedającą odzież w Stanach Zjednoczonych. Firma powstała w 1969 r. w San Francisco. Po latach stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych z USA na świecie.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. XXXIII Forum Ekonomiczne w Karpaczu Polsat News

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *