Klienci banku Millennium zwracali uwagę na to, że nie mogą się zalogować do aplikacji mobilnej. „Lepiej naprawcie awarię bo nie idzie się zalogować w apce mobilnej, na androidzie i iOS nie działa” – podkreślił jeden z nich na platformie X. Z danych serwisu downdetector wynika, że pierwsze zgłoszenia o awarii pojawiły się w poniedziałek po południu. Do sprawy odniosło się biuro prasowe banku.
/ARKADIUSZ ZIOLEK /East News
Od czasu do czasu klienci działających w Polsce banków skarżą się na problemy z dostępem do swojego konta i znajdujących się na nim środków. Dzisiaj do awarii doszło w jednym z popularniejszych banków w Polsce – banku Millennium.
Awaria w banku Millennium. Klienci mieli problem z logowaniem
„Lepiej naprawcie awarię bo nie idzie się zalogować w apce mobilnej, na androidzie i iOS nie działa” – napisał jeden z użytkowników platformy X.
Reklama Rozwiń
Jak donosi Downdetector, serwis oferujący monitorowanie w czasie rzeczywistym statusu i działania najważniejszych usług, problemy z dostępem do aplikacji Millenium zaczęły występować po godz. 12. Użytkownicy wskazują, że mają problemy z bankowością mobilną i online oraz logowaniem. Zwracają też uwagę na problemy z systemem płatności BLIK. O godz. 14 było już około 400 zgłoszeń.
Co ciekawe, informacji o awarii nie zamieszczono w mediach społecznościowych banku. Na stronie internetowej instytucji również nie ma informacji o utrudnieniach. Chcąc uzyskać więcej informacji na ten temat skontaktowaliśmy się z centrum prasowym banku Millennium. Czekamy na potwierdzenie i więcej szczegółów.
Bank Millennium: Analizujemy przyczyny niedostępności
„Mogły występować przejściowe trudności. Sprawność systemów, w tym dostęp do przelewów oraz usług BLIK, zostały już przywrócone. Analizujemy przyczyny niedostępności” – czytamy w odpowiedzi biura prasowego banku Millennium, którą uzyskał serwis Business Insider.
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. INTERIA.PL