Goście „PB do Słuchania” opowiadają, jak każdego dnia wykorzystują sztuczną inteligencję w codziennej pracy. Podkreślają, że nie można się jej bać, tylko należy korzystać z jej potencjału. Dzięki temu nie zostaniemy w tyle na ciągle rozwijającym się rynku.
Sztuczna inteligencja i narzędzia oparte na jej algorytmach stają się coraz bardziej popularne. Wiele firm otwarcie mówi, że wykorzystywanie niektórych rozwiązań pomaga im oszczędzać czas i pieniądze. Zapraszam na podcast, w którym zapytałam przedstawicieli kilku branży, z których narzędzi korzystają we własnych firmach i czy dostrzegają zagrożenia w braku wdrażania takich rozwiązań.
Tomasz Graszewicz, CEO Job'n'Joy i Shake the Cake oraz założyciel społeczności AI Wizards, opowiada o tym, czym dla niego jest sztuczna inteligencja oraz podpowiada, gdzie szukać najciekawszych rozwiązań związanych z nowościami technologicznymi.
Karol Kłaczyński, Head of Product w Brand24, podkreśla, jakie zagrożenia mogą nieść ze sobą narzędzia opierające się na algorytmach AI. Podkreśla również, jak może zmienić się rynek dzięki takim rozwiązaniom.
ChatGPT, Cupcat czy AirTable to tylko niektóre z narzędzi, które każdego dnia pozwalają osiągnąć jeszcze lepsze wyniki w marketingu. O tym, jak z nich korzystać, wyjaśnia Dorota Woźniczka, Growth Managerka w agencji Tigers.
Anna Stepanów, Product Ownerka Produktu Sztuczna Inteligencja i Analityka w Bank BNP Paribas, tłumaczy, jak banki, które na co dzień przechowują wiele wrażliwych danych, zwracają uwagę na ciągle rozwijające się algorytmy AI. Dostrzegają w nich duży potencjał i ogromne możliwości rozwoju w przyszłości.
PULS BIZNESU do słuchania · 328. JAK AI POMAGA W BIZNESIE
Goście:
- 1'05" Tomasz Graszewicz
- 14'44" Karol Kłaczyński
- 27'47" Dorota Woźniczka
- 42'14" Anna Stepanów
- 53'31" Zakończenie