Karta Moja Biedronka. Sieć daje trzy wyjścia, klienci muszą wybrać

Karta Moja Biedronka to fizyczny element programu lojalnościowego sieci. Biedronka ma ważny komunikat dotyczący karty, a który wskazuje, że jest jedna z trzech dróg, jaką klienci muszą wybrać w celu uzyskania pakietu zniżek. Wiadomo też, co zrobić w sytuacji, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu lub zostanie zgubiona. Konieczne może być, jak się okazuje, wysłanie listu na wskazany adres. Zdjęcie

Karta Moja Biedronka. Sieć daje trzy wyjścia, klienci muszą wybrać /Przemysław Terlecki /INTERIA.PL

Karta Moja Biedronka. Sieć daje trzy wyjścia, klienci muszą wybrać /Przemysław Terlecki /INTERIA.PL Reklama

  • Biedronka daje klientom trzy wyjścia w kwestii wyrobienia sobie dostępu do pakietu zniżek przysługującego uczestnikom programu lojalnościowego.
  • Wiadomo też, co w sytuacji, gdy utracimy kartę Moja Biedronka – zginie lub zostanie zniszczona.
  • Dobrze oprócz karty Moja Biedronka mieć również aplikację Biedronka, dzięki czemu kod kreskowy zeskanować możemy z telefonu.

Biedronka daje swoim klientom trzy możliwości w sprawie karty Moja Biedronka. By otrzymać pakiet zniżek, do którego drogę otwiera nam posiadanie właśnie karty lojalnościowej sieciówki, najpierw trzeba dokonać odpowiedniego wyboru. Chodzi o rejestrację swojej karty, co możemy przeprowadzić w jeden z trzech sposobów.

Reklama

Jak wyrobić kartę Moja Biedronka?

Kartę Moja Biedronka otrzymać i korzystać z niej może każdy klient sieci. W tym celu należy zwrócić się do personelu w sklepie, na przykład przy kasie. W celu wyrobienia karty potrzebne są podstawowe dane. Informacje, jakie powinniśmy przekazać to:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu. 

Gdy już podamy odpowiednie informacje, powinniśmy otrzymać trzy karty Moja Biedronka. Na pakiet składają się główna karta oraz dwie pomniejsze. Większa z nich jest w standardowej wielkości karty debetowej, czy dowodu osobistego. Pomniejsze karty natomiast posiadają wyrobione w rogach dziurki do noszenia przy kluczach czy breloku, by kartę zawsze mieć w pobliżu.

Biedronka daje klientom z kartą Moja Biedronka trzy wyjścia

Jak wskazała Biedronka na dedykowanej swojej karcie lojalnościowej stronie internetowej, zanim skorzystamy z karty Moja Biedronka, konieczna jest jej uprzednia aktywacja. Biedronka daje trzy wyjścia w tej sytuacji, to aktywacja online, telefoniczna bądź w aplikacji Biedronka. Jak sam dyskont wskazał na oficjalnej stronie:

  1. Aktywacja online odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl/.
  2. Aktywacja telefoniczna odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem (22) 20 53400. Po poprawnej rejestracji karty lojalnościowej, Klient otrzymuje wiadomość SMS informującą o poprawnej rejestracji karty.
  3. Aktywacja w aplikacji Biedronka odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w aplikacji. Aplikacja jest dostępna do pobrania z Google Play (Android) lub App Store (iOS)

Czy karta Moja Biedronka jest darmowa?

Za wyrobienie dla siebie karty Moja Biedronka nie trzeba nic płacić. Aby przystąpić do programu lojalnościowego i otrzymać fizyczne karty, nie potrzeba nic więcej oprócz przekazania swoich danych. De facto same dane w sobie stanowią wartość, jednak w procesie wyrabiania karty Moja Biedronka nie trzeba płacić żadnych sum pieniędzy.

Co daje karta Moja Biedronka?

Dzięki udziałowi w programie Biedronki można korzystać z rabatów i pakietu zniżek, które nie są dostępne klientom bez karty Moja Biedronka. Jest jednak sposób na zwiększenie ilości korzystnych ofert – wystarczy zainstalować aplikację Biedronki i korzystać z tzw. shakeomatu. To funkcjonalność, która pozwala „wytrząsnąć” dwie dodatkowe okazje spersonalizowane wedle zakupów klienta i towarów, jakie na stanie ma sklep przypisany w aplikacji jako „mój sklep”.

Dzięki aplikacji Biedronka z programu lojalnościowego sieci skorzystać możemy bez fizycznych kart. Co jednak zrobić, gdy karta Moja Biedronka zostanie zniszczona?

Karta Moja Biedronka w aplikacji. Zniszczenie fizycznego egzemplarza nie zaszkodzi zniżkom

Interia Biznes zwróciła się do biura prasowego Biedronki z pytaniem, co należy zrobić, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu. Klienci uczestniczący w programie lojalnościowym mogą ominąć problem na dwa sposoby. Poza użyciem fizycznej karty członkostwo w programie mogą potwierdzić inaczej:

  • skanując kod kreskowy z karty umieszczony w aplikacji Biedronka,
  • podając przy kasie numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka.

W tej sytuacji mamy dwa wyjścia. Oto co zrobić, gdy znajdziesz kartę Moja Biedronka

Co natomiast zrobić, jeśli znajdziemy zgubioną przez kogoś kartę Moja Biedronka? Jak wskazało w odpowiedzi biuro prasowe sieci Biedronka, mamy wówczas dwa wyjścia:

  1. udać się do najbliższego sklepu Biedronka w celu przekazania personelowi znalezionej karty,
  2. przesłać znalezioną kartę Moja Biedronka pocztą na wskazany adres.

Zdjęcie

Zniszczona karta Moja Biedronka na dłoni. /Przemysław Terlecki /INTERIA.PL

Zniszczona karta Moja Biedronka na dłoni. /Przemysław Terlecki /INTERIA.PL

Biedronka przypomina: W tej sytuacji zwróć się do Biura Obsługi Klienta

W sytuacji, gdy sami zgubimy kartę lub ulegnie ona zniszczeniu, powinniśmy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. I tutaj też mamy wybór między jednym z dwóch wyjść: Biedronka zachęca do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

„Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem „Biuro Obsługi Klienta”. W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia – prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta – telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub [email protected]), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi” – przekazał w odpowiedzi na nasze pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.

Przemysław Terlecki 

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Gwiazdowski mówi Interii. Odc. 56: Spór o Trybunał Konstytucyjny. Kto pamięta, od czego się zaczęło? INTERIA.PL

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *