FAKRO zdobywa czołowe miejsce w rankingu „Najlepsza Marka 2025”

FAKRO zdobywa czołowe miejsce w rankingu "Najlepsza Marka 2025" - INFBusiness

W tegorocznym opracowaniu „TOP Marka 2025”, realizowanym przez periodyk Press oraz Instytut Monitorowania Mediów, FAKRO zajęło czołową lokatę w obszarze artykułów stolarki budowlanej i trzecie miejsce w kategorii firm z sektora budowlanego. To prestiżowe uhonorowanie utwierdza mocną renomę FAKRO w sferze przekazu medialnego i jej nadzwyczajną rozpoznawalność wśród odbiorców.

 

FAKRO zdobywa czołowe miejsce w rankingu "Najlepsza Marka 2025" - INFBusiness

Zestawienie „TOP Marka”. Obecna edycja obejmowała 500 marek z 50 dziedzin i bazowała na analizie aż 28,5 mln publikacji od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. 
Podstawą rankingu jest weryfikacja wskażników, takich jak „Impact” czyli miernik wpływu, „Indeks sentymentu”, to miernik, który bada emocjonalne zabarwienie treści w mediach oraz „Siła marki”, czyli wskażnik potencjału komercyjnego brandu.

Wskażnik „Siła marki”, stanowiący bazę notowania, oznacza to, że honorowane są nie tylko marki, o których się dużo mówi, ale też te, które umiejętnie angażują konsumentów i tworzą pozytywne interakcje w komunikacji, tak w prasie, sieci i mediach społecznościowych.  „Siła marki” FAKRO w ciągu roku poszybowała w górę z 89 tys. do 131 tys.,  przedsiębiorstwo osiągnęło również wyższy „Indeks sentymentu z 1,9 tys. na 2,1 tys. Odnotowało też progresję miernika „Impact” z 47 mln na aż 62 mln. 

– Jesteśmy niesamowicie usatysfakcjonowani z tej lokaty. Zdobycie trzeciego miejsca w tak obszernym zestawieniu i pierwszej pozycji w segmencie stolarki budowlanej to manifestacja naszej solidnej działalności w sferze jakości, innowacyjności i przekazu. Wyrażamy wdzięczność naszym odbiorcom, partnerom i zespołowi za wiarę w nas – oznajmia Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu FAKRO.

FAKRO zdobywa czołowe miejsce w rankingu "Najlepsza Marka 2025" - INFBusiness

FAKRO wzmacnia swój wizerunek firmy nowoczesnej, odpowiedzialnej i bliskiej konsumentowi. Wyróżnienie w notowaniu „TOP Marka 2025” jest nie tylko znakiem wysokiej jakości produktów, ale i potwierdzeniem efektywnej strategii komunikacyjnej, dzięki której firma zachowuje mocną rangę w świadomości klientów oraz współpracowników biznesowych.

„TOP Marka 2025” potwierdza, iż FAKRO jest nie tylko przodownikiem technologicznym, ale i komunikacyjnym w swoim sektorze – podsumowuje Janusz Komurkiewicz.
Ranking „TOP Marka” to wspólne działanie magazynu Press i Instytutu Monitorowania Mediów, realizowanym od 2007 roku. To najrozleglejsze w Polsce badanie bycia marek w mediach, uznawane za solidny wskażnik zmian w komunikacji i postrzeganiu przedsiębiorstw na krajowym rynku.
www.fakro.pl

REKLAMA: REKLAMA: REKLAMA:

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *