Kontrolowany przez państwo Polski Holding Hotelowy (PHH) otwiera obiekty pod własną marką Halo. Na początek obiekty w Szczyrku, na Helu, w Szczecinie i Toruniu będą witać gości drożdżowym ciastem sporządzonym według tradycyjnej receptury. PHH tłumaczy bowiem, że sieć Halo będzie przywiązywać dużą wagę do „kultury jedzenia”. W planie są kolejne obiekty.
/Polski Holding Hotelowy /materiały prasowe
Reklama
Polski Holding Hotelowy wprowadza na rynek własną markę Halo dla swoich obiektów – poinformował w czwartek Holding. Pierwsze hotele pod nowym brandem zaczną funkcjonować w Szczyrku, w Helu, Toruniu i Szczecinie.
Hotele Halo. Prace nad nową marką rozpoczęto przed pandemią
Prace nad nową marką PHH rozpoczął jeszcze w 2019 roku, jednak – jak wskazano w informacji – wybuch pandemii wpłynął na zmianę realizacji harmonogramu działań. Teraz – jak napisano – PHH ukończył prace nad konceptem i wprowadza produkt na rynek. Jako pierwsze pod nową marką Halo gości mają przyjąć hotele: Zagroń w Szczyrku, Kopernik w Toruniu, Rycerski w Szczecinie i Cassubia w Helu.
„Wprowadzenie na polski rynek hotelowy nowego, polskiego brandu to nasza odpowiedź na turystyczne potrzeby gości, którzy chcą odpoczywać w pięknych, polskich destynacjach. To marka, która oferuje nowoczesny, międzynarodowy standard w cenach, które konkurują z lokalnymi obiektami i pensjonatami. Jest przyjazna dla każdego gościa, otwarta dla wszystkich ceniących wspólny odpoczynek z rodziną i przyjaciółmi, jak również dla tych, którzy wolą spędzać czas we własnym towarzystwie” – wskazał, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego Gheorghe Marian Cristescu. „Chcemy, aby każdy nasz gość czuł się tutaj jak najbardziej komfortowo” – dodał.
Marka Halo ma lokalny charakter – przekonuje PHH
Z kolei kierownik ds. marketingu PHH i jednocześnie autorka nowej nazwy, Anna Izdebska, wyjaśniła, że „Halo” kojarzy się z powitaniem.
„Marka Halo ma lokalny charakter. Zachęca do aktywnego odpoczynku w pięknych polskich destynacjach, zarówno w górach, jak i nad morzem. Jest również doskonałą propozycją dla miłośników historii, kultury i architektury, którzy chcą spędzić czas w pięknej okolicy pełnej ciekawych atrakcji turystycznych. Ze swojego otoczenia czerpie to, co charakterystyczne dla danego miejsca, nawiązując wystrojem do górskich krajobrazów w Szczyrku czy motywów marynistycznych w Helu. Koresponduje także z historią i kulturą danego miasta – w Toruniu z miejscem urodzenia sławnego astronoma, Mikołaja Kopernika, a w Szczecinie z nowoczesną Filharmonią Szczecińską” – stwierdziła.
W komunikacie wskazano, że wszystkie elementy, które składają się na markę Halo zostały starannie przygotowane i poprzedzone badaniami rynku. – Jako profesjonaliści w branży hotelarskiej stworzyliśmy własny, dedykowany brand book, standardy i katalog wytycznych, w których doprecyzowane są wszystkie detale nowej marki – od identyfikacji wizualnej, poprzez uniformy dla pracowników, po zewnętrzne obrandowanie obiektów. Wszystko to składa się w jedną inspirującą historię o miejscach, gdzie po prostu można poczuć się lepiej – wskazała dyrektor Pionu Handlowego PHH Renata Pawłowska-Maciak.
W hotelach Halo dużą wagę przywiązuje się do „kultury jedzenia”
Napisano, że w hotelach marki Halo dużą wagę przykłada się m.in. do kultury jedzenia. Specjalnością jest ciasto drożdżowe według tradycyjnej receptury, a dla relaksu serwowany jest pełen asortyment polskich ziół, takich jak melisa, mięta czy rumianek. W następnych latach holding planuje wprowadzić kolejne hotele z Grupy PHH pod markę Halo między innymi w Wiśle, Międzyzdrojach, Krynicy, Kołobrzegu i Zakopanem.
Grupa PHH to spółka w 100 proc. z państwowym kapitałem. Obecnie posiada ponad 50 hoteli i obiektów z blisko 6 tysiącami pokoi. Grupa współpracuje – jako franczyzobiorca – z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor.
***
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. AFP