Biedronka zwraca pieniądze za zakupy przez zgłoszenie w aplikacji. Wystarczy aplikacja Biedronka i konto założone na numer telefonu i dowód zakupów. Można także zadzwonić na numer BOK. Zwrot pieniędzy w aplikacji wymaga kliku kliknięć.
/Przemysław Terlecki /INTERIA.PL
- Jeśli chcemy zwrócić towar po zakupie w Biedronce, można skorzystać z funkcji w aplikacji dyskontera.
- Zwrot środków za zakupy można dostać w postaci kodu na kolejne zakupy lub w gotówce lub na konto.
- Weryfikacja zgłoszenia zwrotu w aplikacji trwa średnio od 24 godzin do dwóch dni.
Biedronka posiada aplikację pod tą samą nazwą, co sieć – „Biedronka”. Możliwe jest w niej sprawdzanie cen produktów, ich dostępność, tworzenie listy zakupów czy losowanie spersonalizowanych zniżek. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że w aplikacji możliwe jest zgłoszenie się po zwrot pieniędzy za zakupy.
Reklama
Zwrot pieniędzy za zakupy. Biedronka wysyła środki w aplikacji
Klienci korzystający z aplikacji Biedronka i to w niej otrzymuję e-paragon. Jak wskazuje biuro prasowe sieci, zgłoszenie można zgłosić w specjalnej zakładce w aplikacji. Zgłoszenie przyjmowane jest niezależnie od formy pobieranego paragonu. Aby zawnioskować o zwrot środków:
- wchodzimy w aplikację Biedronka i wybieramy opcję „więcej” znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu,
- następnie przechodzimy w „historia transakcji”,
- wybieramy zakupy, których dotyczy problem,
- przesuwamy ekran w dół, gdzie znajduje się przycisk „zgłoś problem z zakupami”,
- w zgłoszeniu wprowadzamy dane takie jak informacje o zakupach, uwagi, ale także zdjęcia produktów,
- zatwierdzamy wybraniem opcji „wyślij”, by przekazać zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta.
Biedronka wypłaca zwrot pieniędzy za zakupy w trzech postaciach
Biedronka zwraca pieniądze w aplikacji w postaci e-kodu do wykorzystania w sklepie. E-kod nie ma terminu ważności, można korzystać z niego aż do wykorzystania środków. Skorzystać z niego można zarówno w kasie samoobsługowej lub podając numer kodu kasjerowi.
Zwrot pieniędzy Biedronka wydaje także w gotówce lub na konto. E-kod bez wątpienia jest udzielany szybciej, ponieważ Biedronka wysyła specjalny kod bezpośrednio na aplikację. Biuro prasowe Biedronki zapewnia, że zwroty są wysyłane zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych.
– Zapewniamy, że w przypadku stwierdzenia wadliwości zakupionego produktu, wszyscy klienci mogą zgłosić reklamację bezpośrednio w sklepie lub do Biura Obsługi Klienta: mailowo: [email protected], telefonicznie: (22 205 33 00) lub za pośrednictwem aplikacji Biedronka. Za niepełnowartościowe produkty klientom przysługuje zwrot poniesionych kosztów – w formie bezterminowych e-kodów lub kwoty zwracanej na kartę płatniczą lub w gotówce – podkreśla Joanna Piwowarczyk Menedżerka ds. Komunikacji Korporacyjnej w sieci Biedronka.
Przemysław Terlecki
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. INTERIA.PL