Inauguracyjne nowoczesne centrum obsługi klienta Ryanair w Europie ma powstać w Warszawie, a jego celem jest pomoc podróżnym w przypadku opóźnień lub odwołań lotów. Centrum stworzy 200 miejsc pracy.
Warsaw CS Escalation Centre to pionierska inicjatywa Ryanair Group, której celem jest pomoc podróżnym w przypadku zakłóceń lotów, takich jak opóźnienia spowodowane problemami z kontrolą ruchu lotniczego (ATC), złą pogodą lub ograniczoną przepustowością lotniska. Pasażerowie będą mogli otrzymywać aktualne informacje dotyczące opóźnień lotów i odkrywać alternatywne trasy w przypadku odwołania.
W nowym obiekcie zostaną wykorzystane najnowocześniejsze narzędzia cyfrowe, w tym funkcje czatu i rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, aby ułatwić skuteczną komunikację z podróżnymi.
Zobacz takżeZrób pierwsze kroki w kierunku bezpiecznych inwestycji – przeczytaj nasz poradnik o obligacjach skarbowych!
Rekrutacja rozpoczęta
Mimo że inwestycja ma przede wszystkim charakter cyfrowy, centrum zatrudni 200 specjalistów, którzy będą zajmować się rozwojem, nadzorem i codziennym funkcjonowaniem systemu obsługującego pasażerów Ryanair w całej Europie.
Rekrutacja na stanowiska związane z obsługą klienta, IT i administracją już się rozpoczęła. Kandydaci powinni posiadać dobrą znajomość języka angielskiego, doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i gotowość do rozwoju w dynamicznym środowisku. Jednak wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta online nie jest obowiązkowe, ponieważ firma oferuje obszerne szkolenia.
Pomoc w przypadku opóźnień lotów
Według Tracy Kennedy, dyrektor ds. obsługi klienta w Ryanair, otwarcie nowego centrum w Warszawie stanowi znaczący postęp w kierunku cyfryzacji i transformacji obsługi klienta.
„Centrum Escalation CS będzie priorytetowo traktować dostarczanie szybkiej i skutecznej pomocy pasażerom” — stwierdza Tracy Kennedy. „Będzie ono dostarczać aktualizacje w czasie rzeczywistym, wspierać podróżnych dotkniętych zakłóceniami i oferować szybkie odpowiedzi za pośrednictwem czatu na żywo i technologii wspomaganej przez AI”.
Obecny w Polsce od 20 lat
Grupa Ryanair aktywnie działa na polskim rynku od dwóch dekad.
– Oprócz polskiej linii lotniczej Buzz, która obsługuje 74 samoloty Boeing 737 i zatrudnia ponad 2000 profesjonalistów w całym kraju, Ryanair utrzymuje również we Wrocławiu centrum innowacji i technologii – IT Labs, wraz z zapleczem serwisowym i hangarem