Jak myślą klienci? Oto „Monitor nastrojów klientów nieruchomości”!

Jak myślą klienci? Oto "Monitor nastrojów klientów nieruchomości"! - INFBusiness

Jak zmieniają się nastroje nabywców na rynku nieruchomości? Co obecnie motywuje klientów, a co ich hamuje? Nie musisz dłużej się nad tym zastanawiać. Dysponujemy odpowiednimi danymi! Poznaj „Monitor Nastrojów Klientów Nieruchomości” Otodom. Dowiesz się z niego, jakie trendy kształtują rynek w 2025 roku oraz lepiej zrozumiesz, jak zachowują się osoby poszukujące mieszkań. To niezbędny przewodnik dla każdego eksperta, który chce wiedzieć, co naprawdę ma znaczenie dla potencjalnych klientów. Sprawdź!

Co znajdziesz w tym artykule?

  • Pobierz Monitor Nastrojów Klientów Nieruchomości od Otodom!
  • Monitor Nastrojów Klientów Nieruchomości od Otodom – co warto zapamiętać!
    • 1. Mniejsze obawy, większa nadzieja
    • 2. Presja? Nie znika, zwłaszcza wśród kobiet
    • 3. Rynek wtórny priorytetem, ale… nie dla wszystkich
    • 4. Dlaczego zrozumienie klienta jest dziś tak istotne?

Pobierz Monitor Nastrojów Klientów Nieruchomości od Otodom!

monitor nastrojów klientów nieruchomości okładka

Pobierz Monitor

“Monitor Nastrojów Klientów Nieruchomości” to nowa inicjatywa Otodom, która bada zachowania klientów agentów i deweloperów.

W ramach naszego badania analizujemy, jak aktywni są nabywcy oraz co sądzą o cenach mieszkań. Zbadaliśmy także, jakie mają postrzeganie roli agentów w procesie zakupu oraz jakie mają odczucia na temat samego procesu zakupu mieszkania. Czy odczuwają presję, czy może euforię? Odpowiedzi znajdziesz w naszym „Monitorze”.

Monitor Nastrojów Klientów Nieruchomości od Otodom – co warto zapamiętać!

1. Mniejsze obawy, większa nadzieja

Jeszcze niedawno obawy związane z rosnącymi cenami mieszkań były powszechne. Obecnie jednak sytuacja wygląda nieco inaczej. Procent osób przewidujących wzrosty cen spadł z 68% we wrześniu ubiegłego roku do 52% w marcu 2025. Znaczący spadek negatywnych oczekiwań to istotny element, który warto uwzględnić, planując komunikację z klientami.

Co to oznacza dla agentów i deweloperów?
Chociaż obawy co do cen nieco się złagodziły, warto je uwzględnić w rozmowach z klientami. Bądź szczery i przejrzysty, a twoi klienci będą podejmować decyzje z większą pewnością i spokojem.

Właściciele i najemcy, którzy nie planują transakcji, z większą swobodą przewidują podwyżki. Natomiast ci, którzy muszą zmierzyć się z rynkiem w najbliższym czasie, podchodzą do prognoz z większym optymizmem co do korekt cen. – komentuje Katarzyna Kuniewicz z Otodom.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *