Można podążać za trendami lub je kreować. Homfi od początku zdecydowało się na tę drugą opcję i nie zamierza z niej rezygnować. Rozpoczęli swoją działalność w studenckim pokoju założyciela agencji, Adama Nowodworskiego. Dzisiaj znani są z innowacyjnego modelu sprzedaży homfi selling system oraz rewolucyjnej metody obsługi klientów poszukujących nieruchomości opartej na własnym CRM. Dynamiczni, nowocześni, działają jak doskonale naoliwiona maszyna. Oczywiście, nie mogło ich zabraknąć na planie programu „Zróbmy sobie dom”, nowego formatu stacji TVN.
Determinacja w kreowaniu nowych ścieżek przyniosła już kilka istotnych nagród dla agencji: tytuł Lidera Nieruchomości Otodom (2019 i 2021), Złoty Laur Konsumenta (2023), Grand Prix Laur Konsumenta (2024) oraz prestiżową nagrodę European Property Awards (2024). Każde z tych wyróżnień uznaje misję starannie realizowaną od 2011 roku. Oznacza to profesjonalizację usług agencji nieruchomości poprzez technologię, autorskie procesy oraz bezkompromisową jakość.
Co znajdziesz w tym artykule?
- Technologia w DNA homfi
- homfi = innowacje na rynku nieruchomości
- Potęga zespołu liczącego ponad 100 osób
- SPRAWDŹ: Oferta homfi w Otodom
- Polski kapitał, międzynarodowe standardy
- W roli ekspertów w finale „Zróbmy sobie dom”
- ZOBACZ TEŻ: Eksperci homfi na planie programu „Zróbmy sobie Dom” TVN
Technologia w DNA homfi
W branży, gdzie większość uczestników korzysta z gotowych rozwiązań, homfi od samego początku postawiło na technologiczną niezależność. Czasami można odnieść wrażenie, że to nie agencja nieruchomości, która wykorzystuje technologię, ale firma technologiczna, która konsekwentnie przekształca rynek nieruchomości.
Serce tej organizacji nie stanowi arkusz kalkulacyjny, lecz zaawansowany, autorski ekosystem IT, który jest tworzony i rozwijany przez własny zespół programistów. To przewaga, która przynosi korzyści homfi oraz jej klientom na każdym etapie transakcji.
Centralnym punktem tego systemu jest inteligentny CRM, który gromadzi unikalną bazę aktywnych klientów poszukujących nowego domu. Dzięki niemu agenci mają dostęp do inteligentnego matchera ofert, który łączy określone oczekiwania kupujących z odpowiednimi nieruchomościami. Efekt? Proces poszukiwań, który u innych trwa tygodniami, w homfi zajmuje jedynie minuty.
Jednak prawdziwą rewolucję stanowi to, co dzieje się po stronie klienta. Zintegrowany z bazą CRM system marketing automation proaktywnie wysyła na skrzynki mailowe spersonalizowane propozycje ofert, często zanim klient sam zdąży je znaleźć. Cały ten mechanizm uzupełnia wewnętrzne Contact Center, które obsługuje zapytania w trzech językach, w tym ukraińskim, gwarantując niemal natychmiastową reakcję. Dzięki wsparciu technologii agencja może więc pracować dla klienta przez 24 godziny na dobę.
Lubię myśleć o homfi jak o dużym organizmie, w którym wszystko działa jak w zegarku. Mamy przestrzeń na spokojne budowanie długotrwałych relacji z klientami, ponieważ w tle wspiera nas niezawodna technologia.
Michał Drożdż, agent nieruchomości homfi i uczestnik programu „Zróbmy sobie dom”
homfi = innowacje na rynku nieruchomości
Chociaż bycie pionierem niekoniecznie kojarzy się z branżą nieruchomości, homfi udowadnia, że i tutaj jest przestrzeń na wytyczanie dróg, którymi jeszcze nikt nie podążał. „Lekki Start” to rewolucyjna, pierwsza w Polsce oferta wynajmu bez kosztów początkowych, takich jak kaucja czy prowizja, eliminująca największą przeszkod