⦁ Armacell prezentuje nowe hasło – Driving Energy Efficiency ⦁ Organizacja jest oddana opracowywaniu coraz bardziej efektywnych rozwiązań, które pomagają minimalizować zużycie energii
Armacell, światowy lider w produkcji elastycznych pianek do izolacji urządzeń i czołowy dostawca zaawansowanych materiałów inżynieryjnych, wprowadza nowe hasło reklamowe – Driving Energy Efficiency (Napędzanie efektywności energetycznej), które trafnie oddaje istotę marki, konsekwentnie dążącej do zwiększania efektywności energetycznej na arenie międzynarodowej.
Temat efektywności energetycznej stał się centralnym tematem globalnych rozmów, w których rządy, branże i społeczności współpracują i egzekwują coraz surowsze przepisy mające na celu ograniczenie zużycia energii. Izolacja techniczna odgrywa kluczową rolę w zwiększaniu efektywności energetycznej, a nowy slogan podkreśla, że Armacell opowiada się za przejściem na bardziej energooszczędne rozwiązania – zgodnie z wartościami marki.
Koncentrując się na opracowywaniu rozwiązań wykraczających poza normy i umożliwiających odczuwalne zmniejszenie zużycia energii i emisji CO₂, Armacell zastępuje konwencjonalne, mniej efektywne materiały innowacyjnymi, wysokiej jakości produktami — dostosowanymi do potrzeb właścicieli sprzętu, inżynierów, wykonawców i inwestorów.
Od momentu założenia Armacell przyjął efektywność energetyczną z kompleksowego punktu widzenia. Nasze produkty pomagają obniżyć zużycie energii, a poprzez inwestycje w najnowocześniejsze technologie i rozwój ludzkich możliwości wspieramy postęp w kierunku zrównoważonych praktyk. Nasze zaangażowanie w efektywność energetyczną ustanowi nowe punkty odniesienia w branży, twierdzi Marc Cangelosi, Chief Growth & Sustainability Officer .
Hasło „Dążenie do efektywności energetycznej” zastępuje poprzednie hasło: „Zmieniamy świat na lepsze”. ® Armacell, 2025.
REKLAMA: REKLAMA: REKLAMA: