Deweloperskie Inspiracje – posłuchaj rozmów z ekspertami Otodom

Deweloperskie Inspiracje – podcast

Poznaj tajniki branży nieruchomości z podcastem „Deweloperskie Inspiracje” od 3D Estate. Eksperci Otodom dzielą się swoją wiedzą o startupach, analizie danych czy roli sztucznej inteligencji. Zdobądź cenne wskazówki, które pomogą Ci odnieść sukces na rynku nieruchomości.

Podcasty to skuteczne narzędzie, które umożliwia tworzenie silnych więzi z odbiorcami. Są wartościowe dla każdej ze stron. Słuchacze znajdują w nich eksperckie odpowiedzi na nurtujące ich zagadnienia, natomiast dla twórców jest to świetny kanał umożliwiający dotarcie do klientów w niestandardowy sposób. Podcasty są bardziej osobiste niż typowe reklamy i pozwalają trafić w specyficzne zainteresowania słuchaczy, co zwiększa ich efektywność w porównaniu do ogólnych kampanii reklamowych. 

O czym przeczytasz w tym artykule?

  • Słuchaj i ucz się od ekspertów – Deweloperskie Inspiracje
  • Nie ględzić i nie ściemniać! – Katarzyna Kuniewicz 
  • Obserwator czy wizjoner? – Marian Bruliński
  • Jak zbudować startup? – Paweł Gniadkowski 
  • Kiedy mniej znaczy więcej – Ewa Tęczak

Słuchaj i ucz się od ekspertów – Deweloperskie Inspiracje

W podcaście „Deweloperskie Inspiracje. Jak budować, by nie zwariować” realizowanym przez 3D Estate, nasi eksperci – Katarzyna Kuniewicz, Marian Bruliński, Paweł Gniadkowski i Ewa Tęczak – dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem i opowiadają o nurtujących kwestiach dotyczących rynku nieruchomości. 

Co zrobić, aby pomysł stał się świetnie prosperującym startupem? Jak odnaleźć się w niekończącym się excelu danych? Jak korzystać z laptopa, aby był czymś więcej niż nowoczesną maszyną do pisania? Jaką rolę pełni sztuczna inteligencja w branży mieszkaniowej i jaka jest jej przyszłość? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w poniższych podcastach. 

Sprawdź też: Wpływ mediów na skuteczne budowanie marki

Nie ględzić i nie ściemniać! – Katarzyna Kuniewicz 

Katarzyna Kuniewicz, dyrektorka badań rynku nieruchomości, która opowiadając o rynku mieszkaniowym rozkochuje w wykresach, cyfrach i danych nawet ich największych sceptyków, opowiada o tym:

  • Jak potencjalni klienci zmieniali swoje decyzje pod wpływem wojny, inflacji, pandemii? I czy rzeczywiście to wszystko widać w danych przedstawionych w Otodom Analytics?
  • Jak z tej wiedzy może skorzystać handlowiec w dziale sprzedaży firmy deweloperskiej?
  • Dlaczego podział na rynek pierwotny i wtórny jest ważny dla analityków, ale nie dla klientów?
  • Na czym polega fałszywa alternatywa zawarta w haśle „Mieszkanie prawem a nie towarem”?

Obserwator czy wizjoner? – Marian Bruliński

Marian Bruliński, Head of growth, Otodom/obido, OLX Group, od lat rozpoznaje potrzeby klientów i tłumaczy je na rynek nieruchomości i architektury. W podcaście odpowiada na pytania: 

  • Gdzie szukać informacji o zmieniających się potrzebach klientów? I jak je odpowiednio interpretować? 
  • Czy osoba posiadająca i analizująca dane ma przewagę nad kimś, kto kieruje się jedynie intuicją?
  • Jakie wyzwania czekają branżę mieszkaniową w najbliższych latach? 
  • Co można zrobić, aby odczarować negatywny wizerunek branży deweloperskiej? 

Jak zbudować startup? – Paweł Gniadkowski 

Paweł Gniadkowski, head of business development, Otodom/obido, OLX Group, startup ma wpisany w  DNA. Spędził setki godzin słuchając o potrzebach potencjalnych klientów. Dziś dzieli się doświadczeniem opowiadając:

  • Co jest kluczem do udanego startupu? Czy sam pomysł i technologia wystarczą, by stworzyć dobry produkt? 
  • O czym powinien pamiętać pracownik marketingu i sprzedawca w dobrych czasach, żeby przygotować się na te gorsze?
  • Czy klient zawsze wie czego chce? Jak wychodzić poza ramy, które określa klient? 
  • Gdzie w tym całym zamieszaniu jest miejsce dla sztucznej inteligencji? 

Kiedy mniej znaczy więcej – Ewa Tęczak

Ewa Tęczak, ekspertka ds. komunikacji Otodom, od 17 lat z powodzeniem kreuje strategie komunikacyjne, a ostatnie 12 lat poświęciła na zgłębianie specyfiki rynku nieruchomości. Dzieli się swoją wiedzą, rzucając światło na kluczowe zagadnienia: 

  • Gdzie szukać wiarygodnych informacji o rynku nieruchomości? I jak je weryfikować?
  • Jak tworzyć content, który zostanie z użytkownikiem na dłużej? Dlaczego więcej nie znaczy lepiej? 
  • Czy sztuczna inteligencja zastąpi wiedzę ekspercką? 
  • Czym jest Otodom Analytics i do czego można wykorzystać to narzędzie? Jak nadać praktyczny aspekt danym?

3D Estate to lider w dziedzinie technologii 3D dedykowanych branży nieruchomości. Firma dostarcza interaktywne rozwiązania wspierające prezentację, promocję i sprzedaż mieszkań inwestycji deweloperskich: wirtualne spacery 3D po mieszkaniach oraz interaktywne Smart Makiety całych inwestycji deweloperskich. 

Zobacz również czwartą serię podcastów „Dobrze Mieszkać”, którą zrealizowaliśmy wspólnie z radiem TOK FM

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *