Poznaj tajniki branży nieruchomości z podcastem „Deweloperskie Inspiracje” od 3D Estate. Eksperci Otodom dzielą się swoją wiedzą o startupach, analizie danych czy roli sztucznej inteligencji. Zdobądź cenne wskazówki, które pomogą Ci odnieść sukces na rynku nieruchomości.
Podcasty to skuteczne narzędzie, które umożliwia tworzenie silnych więzi z odbiorcami. Są wartościowe dla każdej ze stron. Słuchacze znajdują w nich eksperckie odpowiedzi na nurtujące ich zagadnienia, natomiast dla twórców jest to świetny kanał umożliwiający dotarcie do klientów w niestandardowy sposób. Podcasty są bardziej osobiste niż typowe reklamy i pozwalają trafić w specyficzne zainteresowania słuchaczy, co zwiększa ich efektywność w porównaniu do ogólnych kampanii reklamowych.
O czym przeczytasz w tym artykule?
- Słuchaj i ucz się od ekspertów – Deweloperskie Inspiracje
- Nie ględzić i nie ściemniać! – Katarzyna Kuniewicz
- Obserwator czy wizjoner? – Marian Bruliński
- Jak zbudować startup? – Paweł Gniadkowski
- Kiedy mniej znaczy więcej – Ewa Tęczak
Słuchaj i ucz się od ekspertów – Deweloperskie Inspiracje
W podcaście „Deweloperskie Inspiracje. Jak budować, by nie zwariować” realizowanym przez 3D Estate, nasi eksperci – Katarzyna Kuniewicz, Marian Bruliński, Paweł Gniadkowski i Ewa Tęczak – dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem i opowiadają o nurtujących kwestiach dotyczących rynku nieruchomości.
Co zrobić, aby pomysł stał się świetnie prosperującym startupem? Jak odnaleźć się w niekończącym się excelu danych? Jak korzystać z laptopa, aby był czymś więcej niż nowoczesną maszyną do pisania? Jaką rolę pełni sztuczna inteligencja w branży mieszkaniowej i jaka jest jej przyszłość? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w poniższych podcastach.
Sprawdź też: Wpływ mediów na skuteczne budowanie marki
Nie ględzić i nie ściemniać! – Katarzyna Kuniewicz
Katarzyna Kuniewicz, dyrektorka badań rynku nieruchomości, która opowiadając o rynku mieszkaniowym rozkochuje w wykresach, cyfrach i danych nawet ich największych sceptyków, opowiada o tym:
- Jak potencjalni klienci zmieniali swoje decyzje pod wpływem wojny, inflacji, pandemii? I czy rzeczywiście to wszystko widać w danych przedstawionych w Otodom Analytics?
- Jak z tej wiedzy może skorzystać handlowiec w dziale sprzedaży firmy deweloperskiej?
- Dlaczego podział na rynek pierwotny i wtórny jest ważny dla analityków, ale nie dla klientów?
- Na czym polega fałszywa alternatywa zawarta w haśle „Mieszkanie prawem a nie towarem”?
Obserwator czy wizjoner? – Marian Bruliński
Marian Bruliński, Head of growth, Otodom/obido, OLX Group, od lat rozpoznaje potrzeby klientów i tłumaczy je na rynek nieruchomości i architektury. W podcaście odpowiada na pytania:
- Gdzie szukać informacji o zmieniających się potrzebach klientów? I jak je odpowiednio interpretować?
- Czy osoba posiadająca i analizująca dane ma przewagę nad kimś, kto kieruje się jedynie intuicją?
- Jakie wyzwania czekają branżę mieszkaniową w najbliższych latach?
- Co można zrobić, aby odczarować negatywny wizerunek branży deweloperskiej?
Jak zbudować startup? – Paweł Gniadkowski
Paweł Gniadkowski, head of business development, Otodom/obido, OLX Group, startup ma wpisany w DNA. Spędził setki godzin słuchając o potrzebach potencjalnych klientów. Dziś dzieli się doświadczeniem opowiadając:
- Co jest kluczem do udanego startupu? Czy sam pomysł i technologia wystarczą, by stworzyć dobry produkt?
- O czym powinien pamiętać pracownik marketingu i sprzedawca w dobrych czasach, żeby przygotować się na te gorsze?
- Czy klient zawsze wie czego chce? Jak wychodzić poza ramy, które określa klient?
- Gdzie w tym całym zamieszaniu jest miejsce dla sztucznej inteligencji?
Kiedy mniej znaczy więcej – Ewa Tęczak
Ewa Tęczak, ekspertka ds. komunikacji Otodom, od 17 lat z powodzeniem kreuje strategie komunikacyjne, a ostatnie 12 lat poświęciła na zgłębianie specyfiki rynku nieruchomości. Dzieli się swoją wiedzą, rzucając światło na kluczowe zagadnienia:
- Gdzie szukać wiarygodnych informacji o rynku nieruchomości? I jak je weryfikować?
- Jak tworzyć content, który zostanie z użytkownikiem na dłużej? Dlaczego więcej nie znaczy lepiej?
- Czy sztuczna inteligencja zastąpi wiedzę ekspercką?
- Czym jest Otodom Analytics i do czego można wykorzystać to narzędzie? Jak nadać praktyczny aspekt danym?
3D Estate to lider w dziedzinie technologii 3D dedykowanych branży nieruchomości. Firma dostarcza interaktywne rozwiązania wspierające prezentację, promocję i sprzedaż mieszkań inwestycji deweloperskich: wirtualne spacery 3D po mieszkaniach oraz interaktywne Smart Makiety całych inwestycji deweloperskich.
Zobacz również czwartą serię podcastów „Dobrze Mieszkać”, którą zrealizowaliśmy wspólnie z radiem TOK FM