Vistula wprowadza nową markę. Kultowa Wólczanka ze zmianami

Grupa VRG (dawna Vistula) wprowadza na rynek nową markę. Polska firma odzieżowa z tradycjami sięgającymi 1948 roku zmieni szyld części swoich sklepów. Marka Well Wólczanka, z tzw. ofertą total look, będzie stopniowo wchodzić na rynek od 13 października. Zdjęcie

Vistula wprowadza nową markę. Well Wólczanka zastąpi nowym szyldem cześć swoich sklepów z ofertą tzw. total look /Wólczanka/FB /

Vistula wprowadza nową markę. Well Wólczanka zastąpi nowym szyldem cześć swoich sklepów z ofertą tzw. total look /Wólczanka/FB /

Reklama

Znana polska firma odzieżowa wprowadza na rynek zupełnie nową markę. Szykuje się rebranding wybranych salonów jednej z najstarszych polskich sieci sklepów odzieżowych Wólczanka – informuje „Rzeczpospolita”. To element strategicznego planu modowo-jubilerskiej Grupy VRG.

Korzenie dawnej grupy Vistula sięgają 1948 roku. Firma z Krakowa zajmuje się sprzedażą odzieży (głównie koszul męskich i damskich) oraz biżuterii.

Nowy szyld Well Wólczanka. Na początek rebranding obejmie największe salony

Największe salony Wólczanka zmienią się na Well Wólczanka. Butiki koszulowe pozostaną Wólczankami – poinformowało nas biuro prasowe VRG. Nowy szyld grupy zadebiutuje w piątek, 13 października.

W sklepach sieci pod nowym szyldem oferowany będzie asortyment tzw. total look – będzie można w nich kupić nie tylko koszule, które od lat były znakiem rozpoznawalnym sieci, ale także inne artykuły odzieżowe. 

– Nasi klienci nie mają jasności, jeśli chodzi o format dużych sklepów z ofertą total look. Ten format nie ma pełnej oferty koszul z małych butików, natomiast pojawia się w nim duża część kolekcji casualnej, i to dla kobiet. Dlatego podjęliśmy decyzję, by formatowi total look nadać odrębną nazwę – tłumaczy Marta Fryzowska, wiceprezes spółki.

Wdrażanie strategii nowej marki ma potrwać do 2025 roku. Grupa chce w ten sposób zwiększyć swoje przychody do 180 mln zł i otworzyć się na nowych klientów 25+.

W pierwszej kolejności – już od piątku – Well Wólczanka będzie widoczna w sklepie internetowym, a także w dwóch salonach: w Galerii Focus w Zielonej Górze oraz wrocławskiej Magnolii.

Jeszcze w październiku nowy szyld zawita do warszawskich galerii – Westfield Arkadia i Westfield Mokotów oraz Promenady, a także poza stolice – do katowickiej Silesii oraz Galerii Rzeszów. 

VRG nie rezygnuje ze swojej dotychczasowej i dobrze rozpoznawalnej marki Wólczanka. Obie nazwy będą występować obok siebie. Sieć zapewnia, że sklepy Wólczanka będą obecne na rynku, a firma planuje ich dalszy rozwój.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Gwiazdowski mówi Interii. Odc. 49: Czym jest niewidzialna ręka rynku? INTERIA.PL

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *