PKO BP wydał ważny komunikat. Każdy klient powinien to wiedzieć

PKO BP wydał komunikat dotyczący nadchodzących problemów technicznych. Największy polski bank ostrzega przed zaplanowaną przerwą techniczną w nadchodzący weekend 19-20 października. Znamy godziny planowanych prac serwisowych oraz listę możliwych utrudnień. Powinien to wiedzieć każdy klient. „Jeśli możesz, wykonaj wszystkie ważne transakcje wcześniej”. Zdjęcie

Bank PKO BP wydał ważny komunikat /Dawid Wolski /Reporter

Bank PKO BP wydał ważny komunikat /Dawid Wolski /Reporter Reklama

PKO BP opublikował komunikat skierowany do wszystkich klientów. W nadchodzący weekend wystąpią utrudnienia w dostępie do części usług. Bank wyjaśnia jednak, że będzie to efekt przeprowadzanych prac technicznych. 

Przerwa techniczna w PKO BP zaplanowana jest na 6 godzin. Nie można jednak wykluczyć, iż w wyniku niemożliwych obecnie do przewidzenia okoliczności czas ten się wydłuży bądź skróci. Na co dokładnie trzeba się przygotować? 

Reklama

Bank PKO BP wydał ważny komunikat

W piątek, 18 października, bank PKO BP opublikował wiadomość o planowanej przerwie technicznej. Prace serwisowe będą trwały od soboty 19 października od godziny 22:00. Planowany koniec prac technicznych to niedziela 20 października o godzinie 05:00

Bank PKO BP w komunikacie wyjaśnia, iż w związku z planowanymi pracami część usług normalnie oferowanych klientom będzie niedostępna. Utrudniony dostęp obejmować będzie: 

  • aplikację mobilną IKO;
  • serwis internetowy iPKO i iPKO Biznes;
  • infolinię – tylko w przypadku zastrzegania dokumentu tożsamości;
  • funkcję otwartej bankowości. 

PKO BP przeprasza klientów za niedogodności

PKO BP zastrzegł, że lista utrudnień jest dłuższa. W niedzielę (20 października) w godzinach 01:00-03:00 nie będzie możliwe złożenie innych niż reklamacja wniosków poprzez iPKO i IKO. 

W krótkim komunikacie na temat weekendowej przerwy technicznej PKO BP zaapelował do klientów, aby wzięli pod uwagę możliwe utrudnienia podczas planowania swoich wydatków. Bank wskazuje, iż jeśli istnieje taka możliwość, należy wykonać wszystkie planowane transakcje i działania wcześniej. W czasie trwania przerwy serwisowej może nie być możliwości realizacji zlecenia.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Jakub Dwernicki, cyberFolks: Robimy wszystko, żeby być niedługo „jednorożcem” INTERIA.PL

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *