Wiele restauracji McDonald’s na świecie, w tym także w Polsce, zostało zamkniętych w piątek z powodu awarii systemu informatycznego. – Przepraszamy naszych gości za niedogodności związane z tą sytuacją i dziękujemy za cierpliwość – to fragment oświadczenia McDonald’s przekazanego Business Insider Polska.
Awaria technologiczna w McDonaldach w Polsce. Sieć przeprasza (East News, Karol Porwich)
Wiele restauracji McDonald’s na świecie zostało zamkniętych w piątek z powodu awarii systemu informatycznego – poinformowały szwedzkie media. Problemy techniczne zgłaszały lokale w wielu krajach, od Szwecji, Wielkiej Brytanii i Holandii po Nową Zelandię, Australię czy Chiny.
Awaria w McDonald’s. Sieć przeprasza
Problemy techniczne dotknęły również restauracje w Japonii, Hongkongu, Tajwanie i Chinach.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zobacz także: GALA LIDERÓW JAKOŚCI OTOMOTO – Mateusz Bąbelczyk, zwycięzca kategorii SAMOCHODY OSOBOWE
Jak poinformowało biuro prasowe McDonald’s Polska, w naszym kraju restauracje również były czasowo zamknięte z powodu awarii technologicznej. Obecnie wszystkie restauracje funkcjonują.
McDonald’s w oświadczeniu przekazanym Business Insider Polska przeprosił wszystkich klientów za niedogodności.
Zobacz także:
Rewolucja w McDonald's. Chcą innego opakowania dla kultowej kanapki
„Problem nie był spowodowany zdarzeniem związanym z cyberbezpieczeństwem, lecz ze zmianą konfiguracji oprogramowania przez zewnętrznego dostawcę. Ściśle współpracujemy z krajami, które nadal doświadczają problemów” — Business Insider Polska cytuje fragment oświadczenia sieci.
Na całym świecie znajduje się ponad 40 tys. restauracji McDonald’s.