Dino zatrudni 400 osób. Sieć wybudowała duży zakład produkcyjny

Dino zakończyło budowę zakładu mięsnego w Jastrowiu w Wielkopolsce. Teraz polska sieć marketów wchodzi w etap rozruchu technologicznego. Nowo wybudowany zakład ma przynieść nawet 400 nowych miejsc pracy. Zdjęcie

Dino zakończyło dużą inwestycję. Praca dla 400 osób /Pawel Wodzynski /East News

Dino zakończyło dużą inwestycję. Praca dla 400 osób /Pawel Wodzynski /East News Reklama

Budowę nowego zakładu produkcji świeżego mięsa w Jastrowiu w województwie wielkopolskim zakończył Agro-Rydzyna – zakład mięsny z Grupy Dino Polska. Firma obecna jest na rynku od 1992 r. i jest wyłącznym dostawcą świeżego mięsa do sieci marketów Dino. 

Dino zakończyło dużą inwestycję. Powstał nowy zakład mięsny

Dino poinformowało, że nowy zakład produkcji mięsa jest wart kilkadziesiąt milionów złotych, a „inwestycja jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie konsumentów”, a także plany dalszego rozwoju. 

Reklama

Nowo powstały zakład ma powierzchnię 6,7 tys. metrów kwadratowych i docelową możliwość przetwarzania 10 tys. półtusz wieprzowych na dobę

Jak poinformowała sieć, został on wyposażony w jedną z najnowocześniejszych linii rozbioru półtusz wieprzowych w Polsce. „W połączeniu z normami bezpieczeństwa i standardami produkcyjnymi Agro-Rydzyny, pozwala na uzyskanie produktu końcowego, czyli świeżego mięsa o bardzo wysokich parametrach jakościowych” – poinformowało Dino.

Inwestycja Dino przyniesie nawet 400 nowych miejsc pracy

Dino poinformowało, że nowy zakład mięsny w Jastrowiu ma przynieść nawet kilkaset nowych miejsc pracy w regionie. Inwestycja Agro-Rydzyny umożliwi zatrudnienie około 400 osób w samym zakładzie. 

Do tego planowane są dodatkowe miejsca zatrudnienia w firmach współpracujących z Agro-Rydzyną, głównie w firmach dostarczających surowiec do produkcji oraz w firmach transportowych.

Dino to polska sieć supermarketów, założona w 1999 przez Tomasza Biernackiego. Sklepy sieci zlokalizowane są głównie w małych i średnich miastach oraz na obrzeżach dużych miast. Na koniec września Dino posiadało 2572 markety spożywcze w całej Polsce. Tylko w ciągu ostatnich trzech lat otworzono 870 marketów.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Polska firma rodzinna podbija Europę. „Eksportujemy do 26 krajów” INTERIA.PL

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *