Action ma ambitny plan na ekspansję. Otworzy 330 sklepów do końca roku

Action ujawnił ambitne plany na drugą połowę roku, które obejmują szeroką ekspansję sieci. Holenderska sieć dyskontów niespożywczych zamierza otworzyć setki nowych sklepów do końca 2024 roku. Już w pierwszej połowie tego roku otwarto 119 nowych placówek handlowych. Zdjęcie

Sieć dyskontów ma ambitny plan na ekspansję. Action planuje otworzyć setki nowych sklepów /Jakub Kaminski/East News /East News

Sieć dyskontów ma ambitny plan na ekspansję. Action planuje otworzyć setki nowych sklepów /Jakub Kaminski/East News /East News Reklama

Action w ostatnim czasie nie tylko otwierał nowe sklepy i pracował nad uruchomieniem kolejnych placówek, ale również mocno rozwijał produkty marek własnych.  

– Nasi klienci bardzo cenią marki własne Action ze względu na ich bezkonkurencyjny stosunek ceny do jakości. Dlatego nieustannie inwestujemy w jakość i trwałość tych produktów – powiedział dyrektor generalny Action Hajir Hajji. 

Action chce być liderem w każdej z oferowanych 14 kategorii produktów. 

Action w zeszłym roku przyciągał klientów również obniżkami ponad 1 tys. 300 cen produktów, co było uzupełnieniem 2,5 tys. zeszłorocznych obniżek.

Reklama

Action zdradził plany ekspansji. Otworzy 330 nowych sklepów

Action w drugiej połowie roku główny nacisk zamierza kłaść na rozwój swojej sieci dyskontów niespożywczych.

Obecnie sieć obsługuje każdego tygodnia średnio ponad 17,3 mln klientów w 2 685 sklepach w 12 krajach. Poza Polską sklepy Action znajdziemy również w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu i Austrii. 

Sieć placówek ma się w najbliższych miesiącach powiększyć. Od początku roku otwartych zostało 119 nowych sklepów. Tymczasem – jak podał portal dlahandlu.pl – do końca tego roku Action otworzy kolejne 330 obiektów

Nowe placówki, to nowe miejsca pracy. Już teraz holenderski dyskont zatrudnia ponad 72 tys. pracowników. Tylko w tym roku Action stworzył 3 182 nowych miejsc pracy. 

Pepco również otwiera nowe sklepy

Również inna sieć detaliczna oferująca artykuły do domu – Pepco – na wiosnę zdradziła plany otwierania nowych sklepów. Jak mówił w kwietniu Andy Bond, przewodniczący rady dyrektorów grupy, Pepco dąży „do zbudowania wiodącej pozycji na rynku europejskich detalistów dyskontowych”.  

Pomóc w tym mają plany otwarcia w najbliższym czasie co najmniej 400 nowych sklepów, co oznaczałoby, że Pepco może mieć ponad 5 tys. placówek jeszcze w tym roku.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. „Wydarzenia”: Żniwa w pełni Polsat News

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *