Klienci jednego z największych banków w Polsce przez kilka godzin mieli problem z dostępem do bankowości mobilnej. Bank Millennium próbował naprawić usterkę, która pojawiła się po godz. 11 i nie pozwalała zalogować się na konto w bankowości mobilnej. Klienci banku Millenium, który przed godz. 15 poinformował o naprawieniu usterki, podkreślali, że trwająca przez kilka godzin awaria uniemożliwiała im dostęp do pieniędzy. Choć usterkę naprawiono, to wielu z nich zwracało uwagę na brak informacji, kiedy dojdzie do jej usunięcia.
/123RF/PICSEL
Jak donosi Downdetector, serwis oferujący monitorowanie w czasie rzeczywistym statusu i działania najważniejszych usług, problemy z dostępem do aplikacji Millenium zaczęły występować po godz. 11. Użytkownicy wskazywali, że przez ponad 3 godziny nie mogli zalogować się do aplikacji, co uniemożliwiało im dokonywanie przelewów. O godz. 14:30 problemy ciągle zgłaszało kilkaset osób. Niecałe pół godziny później bank poinformował o usunięciu awarii.
Aplikacja Millennium nie działała. Klienci nie mieli dostępu do bankowości mobilnej
Bank Millennium poinformował o trwającej awarii w mediach społecznościowych. „Obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Przepraszamy za wszelkie niedogodności” – czytamy w poście, który po godz. 11:30 został zamieszczony na platformie X.
Reklama Rozwiń
Podobna informacja została zamieszczona na stronie internetowej banku. Komunikat był nadal widoczny o godz. 14:30.
/
Bank Millennium poinformował o usunięciu usterki o godz. 14:47. – Przywróciliśmy dostępność usług. Obecnie nie powinny występować już utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Przepraszamy klientów za wszelkie niedogodności.
Rozwiń
Klienci banku nie mogli używać aplikacji mobilnej. Sporo komentarzy w sieci
Awaria w banku Millennium była komentowana przez wielu internautów. „Kiedy naprawicie aplikację? Nawet na konto się nie da zalogować, nie mówiąc o autoryzacji przelewów” – napisała jedna z użytkowniczek platformy X. „Ile potrwa naprawa appki?” – brzmi inny komentarz. „3,5 godz. i dalej nic nie działa, przecież to jest jakaś parodia jak traktujecie klientów” – napisał wzburzony klient banku.
Wielu klientów banku zwracało uwagę na to, że nie mogli zalogować się do swojego konta przez przeglądarkę na komputerze. Dlaczego? Serwis bankowości internetowej działał poprawnie, jednak mógł być nieosiągalny dla tych, którzy korzystają z autoryzacji w aplikacji podczas logowania. To jeden ze sposobów, który miał zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników.
„Nie można się nawet zalogować do konta, bo autoryzacje przychodzą na aplikację. Podmieńcie na czas awarii na autoryzacje SMS. Odcinacie ludzi od pieniędzy” – napisała użytkowniczka, która zwróciła uwagę na ten problem.
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. sponsorowane