Co jakiś czas obecne na polskim rynku sieci handlowe organizują akcje promocyjne. Okazuje się, że w najbliższy piątek Polacy będą mogli przebierać w ciekawych ofertach. Sieć supermarketów Auchan przygotowała dla swoich klientów akcję „Tajemniczy wózek”. Z kolei w wybranych sklepach sieci Carrefour dostępne będą „koszyki niespodzianki”.
/123RF/PICSEL
Jak przekazują przedstawiciele Auchan, akcja „Tajemniczy wózek” jest kontynuacją pilotażu wprowadzonego w jednym z polskich miast w ubiegłym miesiącu. 12 kwietnia we wszystkich 70 hipermarketach sieci pojawi się 7 tys. koszyków niespodzianek o zróżnicowanej wartości. Każdy z nich będzie zawierał wybór różnorodnych artykułów przemysłowych, za które klienci zapłacą 1/3 ich ceny.
Carrefour zaoferuje kupującym „koszyki niespodzianki„. W 20 hipermarketach sieci pojawią się koszyki wypełnione produktami z kategorii non-food o minimalnej wartości od 600 do 1,5 tys. zł. Za koszyk trzeba będzie zapłacić 150 zł.
Reklama
„Tajemniczy wózek” w Auchan. „Olbrzymie zainteresowanie konsumentów”
Jak wyjaśnia Frederic Valet, dyrektor marketingu w Auchan Retail Polska, pilotaż akcji „Tajemniczy wózek” przeprowadzono 8 marca w hipermarkecie Auchan w Płocku. Wówczas przygotowano 100 wózków, które zawierały łącznie ponad 1000 produktów.
– Akcja spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem konsumentów – wszystkie wózki zostały sprzedane w rekordowym czasie 40 minut! – mówi Frederic Valet. Wyjaśnił, że najszybciej sprzedały się te o najwyższej wartości. – Po tak dobrym przyjęciu tej inicjatywy zdecydowaliśmy się na rozszerzenie akcji na całą Polskę – dodał.
Jak wziąć udział w promocji? Te produkty kupisz taniej
Ogólnopolska akcja wystartuje 12 kwietnia, o godzinie 13:00. Przedstawiciele sieci wyjaśniają, że w centralnej alei każdego z 70 hipermarketów Auchan zostaną umieszczone wózki. Mają się w nich znaleźć artykuły przemysłowe, w tym m.in. produkty małego AGD, dekoracje i tekstylia domowe, artykuły ogrodnicze, zabawki, sprzęt sportowy czy produkty do majsterkowania.
Dodano, że zawartość wózków jest niespodzianką dla klientów, a ich wartość wynosi odpowiednio 300 zł, 400 zł i 500 zł. Każdy z nich można kupić z rabatem co najmniej 66 proc. Auchan deklaruje, że akcja „tajemniczy wózek” na stałe wejdzie do kalendarza działań promocyjnych polskiego oddziału sieci.
/
„Koszyki niespodzianki” w Carrefourze
Tego samego dnia klienci 20 wybranych hipermarketów Carrefour, zlokalizowanych m.in. w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Toruniu czy Gdańsku, będą mogli skorzystać z promocji, którą sieć przeniosła z Francji do Polski.
W „koszykach niespodziankach” umieszczone zostaną produkty z kategorii non-food. Akcja rozpocznie się o godzinie 12:00. – Wartość towarów w koszykach niespodziankach będzie się wahać od 600 do nawet ponad 1500 zł, jednak za każdy taki koszyk klient zapłaci dokładnie 150 zł – zapewniają przedstawiciele sieci.
– Już teraz mogę zdradzić, że znajdą się w nich m.in. sprzęt RTV, produkty małego AGD, meble, dekoracje domu, zabawki, sprzęt sportowy i wiele wiele innych. Takie zakupy to czysty zysk, ale to jeszcze nie koniec naszej akcji, bo już za chwilę uruchomimy kolejne wariacje koszyków niespodzianek – mówi Sylwester Mroczek, menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. RMF