Wielka awaria w banku Millenium. Klienci nawet nie zapłacą za zakupy

Awaria w banku Millenium. Klienci korzystający z usług banku od środowego poranka zgłaszają istotne problemy z działaniem podstawowych funkcji. Mowa nie tylko o braku możliwości zalogowania na własne konta. Millenium w krótkim komunikacie potwierdza występowanie problemów. Zdjęcie

Awaria w banku Millenium /ARKADIUSZ ZIOLEK /East News

Awaria w banku Millenium /ARKADIUSZ ZIOLEK /East News Reklama

Awaria w banku Millenium

Bank Millenium w środę (31.10) mierzy się z dużymi problemami technicznymi. Klienci zostali odcięci od swoich kont bankowych. Utrudnione jest nawet robienie zakupów. Pierwsze informacje na temat awarii pojawił się około godziny 9 rano. Dopiero w okolicach godziny 12.00 Millenium wydał krótki komunikat dotyczący problemów. 

Klienci Millenium nie mogą płacić Blikiem

„Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy” – przekazał bank Millenium w specjalnym komunikacie na platformie X. 

Wspomniane problemy z zalogowaniem się do aplikacji banku oraz korzystania z bankowości internetowej to nie koniec trudności, z jakimi mierzą się klienci Millenium. Wśród wymienianych usług, które przestały działać pojawia się również informacja o zablokowaniu możliwości korzystania z płatności BLIK. Oznacza to, że część klientów nie będzie w stanie zapłacić za zakupy, czy wypłacić pieniędzy z bankomatu. 

Reklama

To kolejne problemu Millenium w ostatnim czasie

Awaria w banku Millenium nie jest dla klientów nowością. W poniedziałek (28.10) doszło do analogicznej sytuacji. Na ten moment nie jest jasne, dlaczego doszło do kolejnej awarii. Klienci banku nie wiedzą również, kiedy problemy zostaną usunięte, a oni ponownie odzyskają dostęp do swoich kont. 

W tym momencie próba zalogowania się na konto bankowe jest blokowana przez wyskakujący komunikat uniemożliwiający dokończenie procesu. Klienci dowiadują się z niego, iż „w związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu”.

Rozwiń Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Kto zarabia na Halloween? © 2024 Associated Press

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *