Jak donoszą brytyjskie media, tamtejszy McDonald’s ogłosił „najbardziej znaczącą” zmianę w swoim menu po raz pierwszy od 50 lat. Modyfikacjom ulegnie sposób przygotowywania niektórych wariantów burgerów amerykańskiej sieci barów szybkiej obsługi, w tym m.in. kultowego Big Maca czy klasycznego cheesburgera.
/BEN STANSALL /AFP
Pierwsza restauracja McDonald’s w Wielkiej Brytanii została otwarta w październiku 1974 r. w Woolwich w południowo-wschodnim Londynie. Obecnie na Wyspach znajduje się ponad 1270 restauracji McDonald’s, w których pracuje ponad 120 tys. osób. Teraz, po niemal pięciu dekadach obecności w Wielkiej Brytanii i Irlandii, gigant fast food wprowadza szereg zmian w swoich najpopularniejszych produktach.
McDonald’s wprowadza zmiany w swoich najpopularniejszych produktach
Skład i wygląd niektórych burgerów ulegnie zmianie. Już wkrótce klienci McDonald’s będą mogli spróbować nowych wersji takich bestsellerów jak: Big Mac, Quarter Pounder czy cheeseburger.
Reklama
„The Mirror” podaje, że najważniejsze zmiany obejmą przygotowywanie burgerów wołowych, które mają być „mocniej wysmażone”, bardziej soczyste i cieplejsze, w momencie, w którym trafiają w ręce klientów. Na wierzchu grillowanych kotletów będzie umieszczania cebula, dzięki czemu ma uzyskać dodatkowy kolor i „zwęglony smak”. Co więcej, pracownicy sieci mają korzystać ze świeżej sałaty prosto z lodówki dla „dodatkowej chrupkości i czystego smaku”. W zmodyfikowanym menu mają się również znaleźć nowe bułki w stylu „brioche”.
Nowe warianty burgerów zostaną wprowadzone w Wielkiej Brytanii i Irlandii od połowy marca 2024 r. Podobne zmiany zostały przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych i Australii, gdzie spotkały się z pozytywnym odbiorem klientów.
– Jesteśmy podekscytowani możliwością wprowadzenia naszych ulepszonych klasycznych burgerów wołowych. Stale wprowadzamy innowacje i ulepszamy nasze menu, co pozwoliło nam odkryć, że kilka drobnych ulepszeń powoduje znaczącą różnicę w smaku – powiedział Gareth Pearson, dyrektor restauracji McDonald’s na Wielką Brytanię i Irlandię, cytowany przez „The Mirror”.
Jak podaje express.co.uk, gigant fast food twierdzi, że burgery będą „lepsze niż kiedykolwiek wcześniej” dzięki „najbardziej znaczącej zmianie od dziesięcioleci”.
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Polsat News