Kampania „Sensy” Otodom rusza już wkrótce!

Kampania "sensy" Otodom

Każda przeprowadzka to opowieść. Za każdą decyzją o zmianie miejsca zamieszkania kryje się wyjątkowy powód, osobista motywacja, którą nazywamy „sensem”. W Otodom od lat analizujemy te historie, aby zrozumieć, co naprawdę motywuje mieszkańców Polski w poszukiwaniu swojego miejsca na ziemi. Nasza najnowsza kampania jest odzwierciedleniem tego zrozumienia. Od trzeciego tygodnia sierpnia na ekranach telewizyjnych oraz w internecie zaprezentujemy, że za każdą potrzebą stoi konkretny „sens”, a my jesteśmy tu, aby pomóc go zrealizować. Kampania „Sensy” Otodom wkrótce będzie zachęcać do odwagi w podejmowaniu decyzji dotyczących zmian mieszkaniowych.

Czego dowiesz się z tego artykułu?

  • Ogólnopolska siła komunikacji w telewizji
  • Kampania „Sensy” Otodom – 3 historie inspirujące do poszukiwań z sensem
  • Precyzja i zrozumienie w świecie wideo online
  • Odkryj sensy poszukiwania domu
  • Kampania „Sensy” Otodom w liczbach

Ogólnopolska siła komunikacji w telewizji

Serce naszej komunikacji stanowi intensywna, trzymiesięczna kampania telewizyjna, która potrwa do 26 października. Jej moc tkwi między innymi w ogromnym zasięgu oraz starannie zaplanowanej częstotliwości.

Kampania opiera się na trzech 30-sekundowych spotach, które po miesiącu emisji zostaną zastąpione ich 15-sekundowymi wersjami. Dzięki obecności na głównych stacjach ogólnopolskich – TVN, TVP1, TVP2 oraz Polsat – oraz w 109 stacjach tematycznych, dotrzemy z naszym przekazem do szerokiego grona odbiorców.

Przewidujemy, że spot co najmniej raz zobaczy aż 25 milionów ludzi, a łączna liczba kontaktów z reklamą wyniesie imponujące 562 miliony razy.

Średnia częstotliwość kontaktu na poziomie 22,32 zapewni utrwalenie naszego komunikatu.

Kampania „Sensy” Otodom – 3 historie inspirujące do poszukiwań z sensem

W telewizji przedstawimy historie trzech z dwunastu zidentyfikowanych przez nas „sensów” zmian mieszkaniowych. To dokładnie zbadane przez nas motywacje do przeprowadzek, dzięki czemu, opowiadane przez nas historie, będą mocno rezonować z różnorodnymi odbiorcami. Opisaliśmy je w raporcie Szczęśliwy Dom: Sens(y) zmian mieszkaniowych. Bez wątpienia jest to mocna strona kampanii Otodom.

Kampania "Sensy" Otodom

Na ekranach pojawią się:

  • Miłośnicy przyrody. Przedstawimy motywację osób, które pragną mieszkać bliżej natury i dalej od miejskich bodźców. Z jednej strony marzą o ciszy, ale równocześnie nie chcą rezygnować z realizacji swoich marzeń.
  • Wielopokoleniowi opiekunowie. W tej grupie pokażemy historie tych, dla których kluczowe jest wspar

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *