Każda przeprowadzka to opowieść. Za każdą decyzją o zmianie miejsca zamieszkania kryje się wyjątkowy powód, osobista motywacja, którą nazywamy „sensem”. W Otodom od lat analizujemy te historie, aby zrozumieć, co naprawdę motywuje mieszkańców Polski w poszukiwaniu swojego miejsca na ziemi. Nasza najnowsza kampania jest odzwierciedleniem tego zrozumienia. Od trzeciego tygodnia sierpnia na ekranach telewizyjnych oraz w internecie zaprezentujemy, że za każdą potrzebą stoi konkretny „sens”, a my jesteśmy tu, aby pomóc go zrealizować. Kampania „Sensy” Otodom wkrótce będzie zachęcać do odwagi w podejmowaniu decyzji dotyczących zmian mieszkaniowych.
Czego dowiesz się z tego artykułu?
- Ogólnopolska siła komunikacji w telewizji
- Kampania „Sensy” Otodom – 3 historie inspirujące do poszukiwań z sensem
- Precyzja i zrozumienie w świecie wideo online
- Odkryj sensy poszukiwania domu
- Kampania „Sensy” Otodom w liczbach
Ogólnopolska siła komunikacji w telewizji
Serce naszej komunikacji stanowi intensywna, trzymiesięczna kampania telewizyjna, która potrwa do 26 października. Jej moc tkwi między innymi w ogromnym zasięgu oraz starannie zaplanowanej częstotliwości.
Kampania opiera się na trzech 30-sekundowych spotach, które po miesiącu emisji zostaną zastąpione ich 15-sekundowymi wersjami. Dzięki obecności na głównych stacjach ogólnopolskich – TVN, TVP1, TVP2 oraz Polsat – oraz w 109 stacjach tematycznych, dotrzemy z naszym przekazem do szerokiego grona odbiorców.
Przewidujemy, że spot co najmniej raz zobaczy aż 25 milionów ludzi, a łączna liczba kontaktów z reklamą wyniesie imponujące 562 miliony razy.
Średnia częstotliwość kontaktu na poziomie 22,32 zapewni utrwalenie naszego komunikatu.
Kampania „Sensy” Otodom – 3 historie inspirujące do poszukiwań z sensem
W telewizji przedstawimy historie trzech z dwunastu zidentyfikowanych przez nas „sensów” zmian mieszkaniowych. To dokładnie zbadane przez nas motywacje do przeprowadzek, dzięki czemu, opowiadane przez nas historie, będą mocno rezonować z różnorodnymi odbiorcami. Opisaliśmy je w raporcie Szczęśliwy Dom: Sens(y) zmian mieszkaniowych. Bez wątpienia jest to mocna strona kampanii Otodom.
Na ekranach pojawią się:
- Miłośnicy przyrody. Przedstawimy motywację osób, które pragną mieszkać bliżej natury i dalej od miejskich bodźców. Z jednej strony marzą o ciszy, ale równocześnie nie chcą rezygnować z realizacji swoich marzeń.
- Wielopokoleniowi opiekunowie. W tej grupie pokażemy historie tych, dla których kluczowe jest wspar