Kultowa marka zegarków stworzyła… pluszowego robota. Rekord sprzedaży.

Pluszowy robot o imieniu Moflin zyskał ogromną popularność w Japonii, oczarowując użytkowników swoją zdolnością do kształtowania własnej osobowości i cech charakteru w zależności od wychowania, jak donosi dziennik „Mainichi”. Od listopada ubiegłego roku sprzedano ponad 7000 sztuk, co przerosło oczekiwania jego twórców.

Kultowa marka zegarków stworzyła... pluszowego robota. Rekord sprzedaży.

/ Casio.com

Moflin, zaprojektowany przez Casio Computer Co., potrafi rozpoznać swojego właściciela i wykorzystując sztuczną inteligencję, uczy się jego preferencji poprzez interakcje takie jak głaskanie czy przytulanie.

„Ludzie postrzegają swoje zwierzęta jako wyjątkowe, ponieważ roboty, podobnie jak zwierzęta, wykazują odmienne cechy osobowości i emocje, a także ewoluują i utrzymują zróżnicowane wzorce snu” – zauważa Erina Ichikawa z Casio Computer. Firma twierdzi, że Moflin posiada ponad 4 miliony unikalnych cech osobowości.

Ichikawa podkreśla, że produkt ten jest szczególnie lubiany przez kobiety w wieku 30–40 lat i został opracowany specjalnie z myślą o nich.

Roboty kosztują 59 400 jenów (ok. 1400 zł) i oferują także opcjonalne usługi, takie jak czyszczenie futra.

Kultowa marka zegarków stworzyła... pluszowego robota. Rekord sprzedaży. - INFBusiness

Krzysztof Pawliszak (PAP)

krp/ akl/

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *