Wideo Oto, co możesz kupić w Unclaimed Baggage, punkcie w Alabamie, który sprzedaje przedmioty z zagubionego bagażu
Sklep detaliczny w Scottsboro w Alabamie daje drugie życie zagubionemu bagażowi, sprzedając rzeczy pozostawione przez podróżnych. Unclaimed Baggage przyciąga ponad milion osób rocznie i gościło gości z ponad 40 krajów na całym świecie.
Podróżna poinformowała, że po dokonaniu rezerwacji pokoju za pośrednictwem Expedia otrzymała nieoczekiwaną prośbę od hotelu.
Po znalezieniu specjalnej oferty na stronie internetowej poświęconej podróżom i otrzymaniu potwierdzenia zakupu, kobieta otrzymała wiadomość od hotelu, o czym napisała w wątku r/travel.
Kobieta powiedziała, że pracownicy hotelu poprosili ją o anulowanie rezerwacji pokoju.
„Zasadniczo dokonałam rezerwacji specjalnej oferty na Expedia i otrzymałam potwierdzenie. Kilka dni później dostałam wiadomość od hotelu za pośrednictwem wiadomości Expedia z prośbą o anulowanie, ponieważ stawka jest dla nich niska!!”, napisała.
„Skontaktowałem się z Expedia, a agent powiedział, że rezerwacja jest potwierdzona i hotel powinien ją honorować, o ile nie anuluję rezerwacji”.
Użytkownik Reddita (niewidoczny na zdjęciu) zwrócił się do użytkowników mediów społecznościowych o pomoc po zarezerwowaniu hotelu za pośrednictwem Expedia, zewnętrznej witryny zajmującej się podróżami, tylko po to, by dowiedzieć się, że musi anulować rezerwację, ponieważ cena była zbyt niska. (iStock)
Kobieta powiedziała, że po rozmowie z przedstawicielem Expedia skontaktowała się z hotelem.
„Skontaktowałam się z hotelem, aby przesłać im odpowiedź Expedia, ale hotel się zdenerwował i zagroził, że jeśli nie anuluję rezerwacji, nie przyjmą mnie” – napisała na Reddicie.
Według komentarza w wątku, Expedia skontaktowała się z użytkownikiem Reddita.
Użytkownik Reddita zarezerwował hotel, korzystając ze specjalnej oferty na stronie Expedia (strona internetowa nie jest przedstawiona na zdjęciu) i otrzymał potwierdzenie zakupu, zanim skontaktował się z hotelem na Bliskim Wschodzie. (iStock)
„Chcemy, aby nasi podróżni mieli pozytywne doświadczenia, gdy dokonują rezerwacji u nas i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby ich wspierać w przypadku nieoczekiwanych problemów. Oczekuje się, że hotele będą honorować rezerwacje, chyba że wystąpi siła wyższa, w takim przypadku nasz zespół ds. relokacji udzieli pomocy” — powiedział rzecznik Expedia dla Fox News Digital.
„Jeśli hotel poprosi podróżnego o anulowanie rezerwacji z powodu stawki rezerwacji, powinien on skontaktować się z pomocą techniczną Expedia za pośrednictwem naszego 24/7 Virtual Agent na naszej stronie lub w aplikacji. Jeśli partner stale zapewnia podróżnym złe doświadczenia, badamy sprawę i zajmujemy się nią bezpośrednio. Jednak w tej sytuacji brakowało nam niezbędnych informacji o hotelu do naszej zwykłej kontynuacji”.
Podróżnik na Reddicie zapytał innych użytkowników, czy kiedykolwiek spotkali się z czymś podobnym i poprosił o radę.
Podróżny zwrócił się do użytkowników Reddita z prośbą o poradę, czy hotel mógłby odmówić zameldowania turyście, mimo że rezerwacja została potwierdzona. (iStock)
„Nie anuluj. Jeśli anulujesz , hotel nie ponosi odpowiedzialności za nic i możesz otrzymać kary od Expedia. Jeśli anulują , nie ponosisz odpowiedzialności za kary, to oni” – skomentował jeden z użytkowników Reddita.
Wielu użytkowników powiedziało kobiecie, że nie powinna ryzykować dalekiej podróży, ponieważ hotel znajduje się na Bliskim Wschodzie, i obawiało się, że może zostać odmówiona jej zameldowanie.
„[Nie chcesz] pojawić się w hotelu w obcym kraju i dowiedzieć się, że nie ma pokoju. Bycie po właściwej stronie nie pomaga w takich okolicznościach” – napisała jedna osoba.
„Ten hotel bardzo wyraźnie zaznaczył, że nie chce, abyś tam przebywał. To koniec relacji. Skupianie się na tym, czy POWINNI uszanować umowę, jest nieistotne. Nie masz praktycznego środka, aby wymusić tę umowę, więc powinieneś wziąć swoje pieniądze i zarezerwować pokój gdzie indziej” – powiedział inny użytkownik.
Po otrzymaniu wiadomości od turysty nakazującej mu anulowanie rezerwacji hotelowej, użytkownik Reddita (niewidoczny na zdjęciu) zwrócił się do mediów społecznościowych, aby dowiedzieć się, jak poradzić sobie z niezręczną sytuacją związaną z rezerwacją. (iStock)
Inny użytkownik opisał podobne zdarzenie, ale z inną agencją podróży.
„Miałem podobne doświadczenie, gdy właściciele próbowali anulować bardzo tanią rezerwację, którą zrobiłem z dużym wyprzedzeniem, ponieważ „nie zapłaciłem z góry”, co z pewnością zrobiłem. Odpowiedziałem z paragonem i powiedziałem im to, a oni nie kłócili się więcej” – napisała ta osoba.
„Po przybyciu do hotelu były tylko zmarszczone brwi i zła atmosfera, w końcu przyszedł właściciel i zażądał dodatkowej zapłaty, abyśmy mogli zostać (dodatkowe 200% ponad to, co już zapłaciliśmy). WIELE kłótni, dzwonienie do lokalnych znajomych, aby porozmawiać w lokalnym języku i kłótnie, zanim pozwolił nam zostać (bez śniadania, które miało być wliczone w cenę)” – kontynuował komentarz.
Fox News Digital zwróciło się do użytkownika Reddita z prośbą o komentarz.
Sourse: www.foxnews.com