BMI Polska, spółka należąca do globalnej Grupy BMI – wiodącego producenta kompleksowych rozwiązań dachowych i hydroizolacyjnych – poinformowała o zmianach w strukturze zarządzania, które są częścią realizacji długoterminowej strategii firmy.
W ramach inicjatywy transformacyjnej Grupa utworzyła nowy klaster regionalny obejmujący Polskę, Niemcy i kraje bałtyckie. Eugenio Cecchin został mianowany Dyrektorem Zarządzającym tego nowego regionu.
Po utworzeniu nowej struktury, Prezes BMI Polska Konrad Machula zrezygnuje ze stanowiska Dyrektora Zarządzającego Regionu Wschód-Północ Grupy BMI oraz Prezesa Zarządu BMI Polska.
Konrad Machula objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego BMI Polska w 2018 roku. Przez siedem lat na tym stanowisku nadzorował fuzję Braas i Icopal. Jego rozległe doświadczenie strategiczne, finansowe i organizacyjne odegrało kluczową rolę w procesie fuzji oraz cyfrowej transformacji i digitalizacji działalności biznesowej. Dzięki otwartości na nowoczesne technologie i praktyki zarządcze oraz niezłomnemu zaangażowaniu w realizację celów firmy, zapewnił silne i konsekwentne przywództwo na niestabilnym i dynamicznie zmieniającym się rynku. Odegrał znaczącą rolę w rozwoju działalności BMI w Polsce i stworzył silną kulturę organizacyjną, skutecznie integrując zespoły dwóch cenionych marek w jeden zespół BMI.
Artur Gałka, obecny Dyrektor Handlowy BMI Polska, przejmie odpowiedzialność za wszystkie operacje handlowe firmy w Polsce. Zmiana ta jest logicznym następstwem jego wcześniejszego zaangażowania i wkładu w rozwój strategii sprzedaży oraz współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi.
Posiadając ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i kierowaniu zespołami w branży materiałów budowlanych, zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym, Artur Gałka wnosi na swoje nowe stanowisko solidne kompetencje strategiczne, operacyjne i przywódcze. Jego praktyczne podejście, koncentracja na wynikach i umiejętność jednoczenia zespołów wokół wspólnych celów będą kluczowe dla dalszego rozwoju modelu biznesowego BMI w Polsce.
Wprowadzone zmiany są zgodne ze strategią Grupy BMI, która ma na celu wzmocnienie obecności na rynku, poprawę konsolidacji operacyjnej, zwiększenie efektywności oraz dalszą rozbudowę oferty produktowej i podniesienie jakości obsługi klienta.
REKLAMA: REKLAMA: REKLAMA: