Żabka zapowiada uruchomienie nowego formatu sklepów. Żabki Drive mają być adresowane do kierowców i podróżujących wzdłuż ruchliwych tras. Pierwsze placówki mają zostać uruchomione pod Łodzią i przy drodze z Piaseczna w kierunku Warszawy. Sieć rozwija swoje portfolio i oferuje kolejne nowe rozwiązania dla swoich klientów.
/KAMIL KRZACZYNSKI/AFP, Marek Bazak/East News /
Reklama
- Żabka wprowadzi do swojego portfolio nowy koncept sklepów.
- Żabki Drive mają powstać przy ruchliwych trasach.
- W nowych sklepach będzie można zrobić małe zakupy lub kupić napoje i przekąski bez wychodzenia z samochodu.
- Już wiadomo, gdzie powstaną dwie pierwsze placówki handlowe.
Żabki Drive dla kierowców już wkrótce mają pojawić się przy ruchliwych trasach w Polsce. O nowym formacie sklepów, które planuje uruchomić sieć, jako pierwsze piszą „Wiadomości Handlowe”.
Sieć o nowym pomyśle ma poinformować 5 października podczas jubileuszowego Media Day organizowanego z okazji 25-lecia działalności. Prace nad nowym konceptem sklepów mają trwać już od 2022 roku.
Żabka Drive dla kierowców. Wkrótce ma ruszyć nowy format sklepów
Żabka Drive dla kierowców to zupełna nowość na polskim rynku. Do tej pory rozwiązania dla podróżujących samochodami oferowały głównie fast foody z burgerami i frytkami (McDrive czy KFC Drive Thru). Teraz bez wychodzenia z samochodu będzie można także zrobić drobne zakupy spożywcze czy kupić hot-doga.
Sieć ma coraz mocniej stawiać na transformację organizacji w duchu „modern convenience” – donosi portal. Jest to model biznesowy, który stawia przede wszystkim na wygodę dla klienta. Żabki Drive będą adresowane przede wszystkim do zmotoryzowanych klientów.
W ostatnim czasie Żabka testuje więcej tego typu rozwiązań:
- Pod koniec 2021 roku uruchomiono pilotażowy sklep na stacji paliw.
- W swojej ofercie ma także sklepy trafficowe, które mieszczą się w lokalizacjach trudno dostępnych dla innych placówek – np. w stacjach metra.
- Od czasu do czasu podczas wydarzeń plenerowych (np. koncertów) można spotkać Żabki mobilne.
- Coraz większą popularnością mają cieszyć się Żabki Nano – czyli sklepy samoobsługowe, które są otwarte przez całą dobę i nie ma w nich kasjera ani żadnego innego pracownika.
Teraz do sieci portfolio Żabki ma dołączyć wersja Drive dla podróżujących.
Jak będą wyglądać nowe Żabki Drive? Mają być zlokalizowane w miejscach z dużym ruchem samochodowym
Żabki Drive mają być dostosowane do różnych potrzeb podróżujących. To nie tylko możliwość zrobienia szybkich zakupów, ale także bogata oferta gastronomiczna z Żabką Cafe, jedzeniem na wynos, a także gotowymi daniami do spożycia.
Nowe sklepy Żabki mają być zlokalizowane przy trasach z dużym ruchem samochodowym. Jeden z pierwszych sklepów ma być testowany w Zduńskiej Woli pod Łodzią, a kolejny przy drodze dojazdowej z Piaseczna do Warszawy (trasa S7).
Placówki Drive będą mieć miejsca postojowe i parkingi dla pojazdów klientów.
Obecnie w Polsce działa ok. 9800 sklepów Żabka. Jak zapowiadał podczas Impact’23 w Poznaniu Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska, w październiku ma zostać otwarta Żabka numer 10000.
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. INTERIA.PL