Mają już tysiąc sklepów, ale nie mówią stop. Sieć zapowiada kolejne otwarcia

Polska firma mięsna JBB Bałdyga chwali się otwarciem jubileuszowego sklepu. Mimo trudnej sytuacji na rynku, o której wspomina sam przedsiębiorca, zakład zapowiada dalszą ekspansję ze swoją marką – w 2024 roku uruchomione zostać mają kolejne placówki handlowe. Zdjęcie

Polska firma mięsna JBB Bałdyga poszerza dystrybucję i informuje o otwarciu kolejnych sklepów partnerskich /BERND WEISSBROD / DPA / dpa Picture-Alliance via AFP /

Polska firma mięsna JBB Bałdyga poszerza dystrybucję i informuje o otwarciu kolejnych sklepów partnerskich /BERND WEISSBROD / DPA / dpa Picture-Alliance via AFP / Reklama

Polska rodzinna firma mięsna JBB Bałdyga poszerza dystrybucję i informuje o otwarciu kolejnych sklepów partnerskich, a tych, łącznie ze sklepami własnymi JBB, sieć posiada już tysiąc. Najnowsze placówki otwarto w Opolu i Mysłowicach.

Model biznesowy sklepów oparty jest na franczyzie. Firma uważa, że tak szybki rozwój sieci sklepów opartych na świeżych mięsach i wędlinach świadczyć ma o skuteczności przyjętej przez przedsiębiorcę strategii. – Dzięki temu jesteśmy liderem rynku tradycyjnego w Polsce – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. 

Reklama

Sytuacja na rynku jest trudna. JBB Bałdyga twierdzi, że ma na to sposób

– Rozwijając sieć sklepów partnerskich, stawialiśmy przede wszystkim na rozwój polskiej przedsiębiorczości. Obecna sytuacja rynkowa jest trudna, więc dla wielu osób prowadzenie biznesu staje się nieopłacalne – uważa Kowalski. Firma twierdzi, że sposobem na wyjście z trudnej sytuacji jest dołączenie do programu „Czas partnerstwa”.

Nawiązanie współpracy ma zapewniać impuls do rozwoju sklepu oraz poprawiać efektywności sprzedaży.

W najbliższym czasie uruchomione mają zostać kolejne placówki handlowe, zarówno w wersji sklepów własnych, jak i partnerskich.

Nie koniec ekspansji. Sieć zapowiada kolejne otwarcia

Sieć uważa, że kolejne otwarcia sklepów tylko umocnią pozycję lidera rynku tradycyjnego w Polsce, dzięki czemu ze swoimi produktami firma JBB Bałdyga będzie mogła docierać do kolejnych klientów.

– Stale analizujemy rynek i możliwości, jakie nam oferuje. W kolejnych miesiącach planujemy otworzyć sklepy w nowych lokalizacjach, dzięki czemu sukcesywnie będziemy zwiększać skalę naszej działalności. A to z kolei dowód, że skutecznie realizujemy obraną strategię biznesową – mówi Kowalski. 

JBB Bałdyga to jeden z największych producentów wędlin w Polsce. Na rynku działa od 1992 roku i zatrudnia ponad 1700 pracowników. W 2016 roku w Dylewie firma uruchomiła innowacyjny zakład rozbioru mięsa wieprzowego, w którym pracuje ponad 100 osób. Obecnie sieć posiada 1000 sklepów w całej Polsce.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. „Wydarzenia”: Przedświąteczne zakupy pod znakiem drożyzny Polsat News

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *