Coolshop, lider skandynawskiego rynku e-commerce, zadebiutuje w Polsce. Zaoferuje polskim klientom 45 tysięcy artykułów, w tym elektronikę, zabawki, sprzęt AGD i kosmetyki. Większość pochodzić ma z duńskich, szwedzkich i norweskich firm. Na stronie internetowej firma poinformowała jedynie, że “wystartuje wkrótce”.
/123RF/PICSEL
Skandynawski e-commerce ma 2 miliony stałych klientów. W ciągu ostatnich pięciu lat niemal potroił swoje przychody – z równowartości 357,2 mln zł w 2019 r. do prawie 1 mld zł w 2023 r. W tym samym czasie ponad 3,5-krotnie zwiększył kapitał własny, którego wartość w ostatnim roku rozliczeniowym osiągnęła równowartość 106 mln zł. Oprócz sklepu internetowego, Coolshop prowadzi również sklepy stacjonarne, m.in. w Norwegii i Szwecji.
Wybór spośród 45 tys. artykułów
W Polsce działa już domena coolshop.pl. Na razie na stronie poinformowano, że firma jest liderem e-commerce w Skandynawii, obiecano niskie ceny i zapowiedziano, że platforma sprzedażowa ruszy w Polsce “już wkrótce”. – Bardzo cieszymy się z otwarcia naszego oddziału w Polsce oraz możliwości dostarczania odbiorcom produktów największych marek, a także skandynawskich firm, wyróżniających się przywiązaniem do prostoty, użyteczności i wyjątkowego designu. Liczymy na to, że polscy konsumenci nas docenią – wyraził nadzieję prezes i współzałożyciel Coolshop oraz Cool Group Mark Nielsen.
Reklama
Klienci skandynawskiego e-sklepu (coolshop.pl) będą mogli wybierać bez subskrypcji spośród ponad czterdziestu tysięcy produktów. “Opłacanie abonamentu w tym e-sklepie muszą wziąć pod uwagę ci, którzy mają na celu uzyskanie zniżek czy dostępu do dodatkowych usług” – informuje portal nowymarketing.pl.
Obiecuje uczciwość i przejrzystość
Na europejskich rynkach Coolshop zapewnia darmowe i szybkie dostawy. Obiecuje też uczciwą obsługę. “Informujemy Cię na bieżąco w trakcie całego procesu zakupu i zawsze możesz się z nami skontaktować. Polecamy tylko te rzeczy, co do których możemy mieć uczciwą i jasną informację” – czytamy na brytyjskiej stronie e-sklepu.
Coolshop istnieje od 22 lat. Został założony w Danii przez braci Marka i Mike’a Nielsenów. Teraz działa na 9 rynkach, które w sumie obejmują pół Europy. Oprócz Skandynawii m.in. w Islandii, Holandii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Platforma zakupowa stanowi część Cool Group, do której należy 18 firm zatrudniających 800 pracowników. Grupa działa w 14 krajach i inwestuje w handel detaliczny, modę, technologię, innowacje biznesowe, produkty spożywcze oraz podróże – w celach wypoczynkowych a także rozwoju zawodowego.
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Polsat News