Kawiarnia z Łucka zawitała do Polski. „Good Morning” otwarto w Warszawie

Kolejna ukraińska sieć próbuje swoich sił w Polsce. Tym razem swoje drzwi dla klientów otworzyła mała sieć kawiarni z Łucka. „Good Morning” zawitało do warszawskiego Żoliborza. To trzecia otwarta kawiarnia franczyzowa, ale pierwsza za granicą. Sprawdziliśmy, ile trzeba zapłacić za espresso, flat white czy cappuccino. Zdjęcie

Kawiarnia "Good Morning" otworzyła się we wtorek, 23 lipca, przy ulicy Hubnera 5 na warszawskim Żoliborzu (zdj. ilustracyjne) /123RF/PICSEL

Kawiarnia „Good Morning” otworzyła się we wtorek, 23 lipca, przy ulicy Hubnera 5 na warszawskim Żoliborzu (zdj. ilustracyjne) /123RF/PICSEL Reklama

Kawiarnia „Good Morning” otworzyła się we wtorek 23 lipca przy ulicy Hubnera 5 na warszawskim Żoliborzu. Lokal działa na zasadzie franczyzy, podobnie jak dwa inne lokale sieci prosperujące w Ukrainie. 

Ukraińska kawiarnia otworzyła się w Warszawie. Jakie ceny kawy w „Good Morning”?

O otwarciu ukraińskiej kawiarni „Good Morning” w Warszawie sieć poinformowała na swoim profilu na Instagramie.  

Instagram Rolka Rozwiń

Wnętrze kawiarni wyposażone jest w szare kanapy. Na ścianie znajduje się neon z napisem ”Today is a good day” (tłumacz. red. Dzisiaj jest dobry dzień), a koszulki członków załogi hasło ”OK, but first coffee” (Okej, ale najpierw kawa). 

Reklama

Sieć kawiarni pochodzi z liczącego ponad 200 tys. mieszkańców Łucka na zachodzie Ukrainy. Ma tam 8 lokali. 

„Good Morning” serwuje m.in. kawy, herbaty i inne napoje, a także ciasta i wypieki. Ile kosztuje kawa? Jak wynika ze zdjęć menu publikowanych przez internautów, za espresso trzeba zapłacić 10 zł, americano – 10 zł, cappuccino – 17 zł, latte – 18 zł.  

Na większy wydatek trzeba się przygotować, jeżeli chcemy kupić flat white – 20 zł, a także podwójne cappuccino – 22 zł i podwójne latte – również 22 zł.

Kolejne ukraińskie biznesy próbują swoich siły w Polsce

Sieć kawiarni „Good Morning” jest kolejnym ukraińskim biznesem, który próbuje swoich sił w Polsce. Przedsiębiorców zachęcać może m.in. spory rynek, a także duża społeczność Ukraińców, którzy przybyli do nas po wybuchu wojny, przez co zapotrzebowanie na ich lokalne produkty i marki jest spore. 

Zaledwie w tym tygodniu pisaliśmy w Interii o ukraińskiej firmy odzieżowej „One by One”, która jeszcze w tym roku zamierza uruchomić pierwszy sklep stacjonarny w Warszawie. 

Na mapie Polski przybywa również sklepów z ukraińską żywnością. Best Market jeszcze w 2022 roku miał zaledwie kilka sklepów w naszym kraju, teraz zakupy można zrobić już w 16 placówkach.   

Rozgaszcza się u nas również ukraińska sieć sklepów z produktami mrożonymi Wesoła Pani, która chce mieć w Polsce nawet 500 placówek. W ciągu trzech lat uruchomiła 120 sklepów franczyzowych i trzy własne z produktami mrożonymi. 

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. „Wydarzenia”: Wakacyjne wydatki. 30 proc. rodzin nie stać na półkolonie Polsat News

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *