Zapowiada się rewolucja na rynku kwiaciarskim? Trwa pilotaż nowego konceptu w Żabce

Sklepy sieci Żabka na dobre wpisały się w krajobraz polskich miast. Niewielkie sklepy typu modern convenience (ang. współczesna wygoda) oferują szeroki wybór asortymentu i przez ponad dwie dekady obecności na polskim rynku zyskały sporą rzeszę wiernych klientów. W Żabce można nie tylko zrobić „zwykłe” zakupy, lecz również wypłacić pieniądze, napić się kawy, zjeść coś ciepłego i przy okazji odebrać lub wysłać paczkę. Teraz handlowy gigant chce wejść na rynek kwiaciarski. Zdjęcie

Czy Żabka będzie konkurencją dla polskich kwiaciarni? Sieć jest w trakcie testów nowego projektu /©robson309/123RF.COM /123RF/PICSEL

Czy Żabka będzie konkurencją dla polskich kwiaciarni? Sieć jest w trakcie testów nowego projektu /©robson309/123RF.COM /123RF/PICSEL Reklama

Jak podaje serwis wiadomoscihandlowe.pl, sieć Żabka „rozpoczyna duży pilotaż wyodrębnionego działu z kwiatami, które mają trafić do stałej oferty sklepów„. 

Żabka konkurencją dla polskich kwiaciarni? Odrębny dział z kwiatami w sklepach

Do tej pory kwiaty pojawiały się w sklepach giganta przed konkretnymi uroczystościami, w tym m.in. Dniem Babci i Dziadka, Dniem Matki czy Walentynkami. Teraz ma to ulec zmianie. 

Niewykluczone, że jeżeli program – który na razie ma być wprowadzony pilotażowo – zostanie dobrze przyjęty przez klientów, to kwiaty na stałe trafią do oferty Żabki. Z informacji, do których dotarł serwis wiadomoscihandlowe.pl, wynika, że już teraz w niemal 1000 sklepach Żabki trwa pilotaż nowego konceptu. 

Reklama

Klienci mogą kupić kwiaty, które prezentowane są w wyodrębnionym dziale z kwiatami, i stanowią odrębną kategorię produktów. Jak podaje portal, „w tym celu przygotowano nowe meble, przystosowane do ekspozycji tego specyficznego asortymentu”. 

Obecnie w Polsce Żabka posiada ponad 10 tys. placówek. Jeżeli pilotaż zakończy się sukcesem, kwiaty mają wprowadzane do oferty kolejnych sklepów. W ostatnich latach kwiaty do swojej oferty wprowadziły jedne z najpopularniejszych dyskontów w Polsce, w tym m.in. Lidl, Biedronka czy Dino.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Gwiazdowski mówi Interii. Odc.77: Ustawa hasztagowa. Czy od tego przybędzie mieszkań? INTERIA.PL

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *