Pracownik restauracji dzieli się swoją frustracją związaną z oszustwami dotyczącymi zwrotu pieniędzy za zjedzone jedzenie

Pracownik restauracji dzieli się swoją frustracją związaną z oszustwami dotyczącymi zwrotu pieniędzy za zjedzone jedzenie - INFBusiness

Kelnerka ma negatywną reakcję na napełnianie butelek ketchupem

Kelnerka w Szkocji udostępniła na TikToku filmik, na którym widać, jak się krztusi i robi miny, gdy napełnia butelki ketchupu w pracy. Sprawdź to!

NOWOŚĆMożesz teraz słuchać artykułów Fox News!

Niedawno pewna sfrustrowana kelnerka stała się popularna w Internecie, gdy opowiedziała o metodzie oszustwa związanego ze zwrotami pieniędzy, która, jak stwierdziła, stała się normą.

Pracownica restauracji, która na TikToku posługuje się kontem @girlypopzonly, powiedziała, że oszustwo zaczęło się po tym, jak podała parze dwa dania główne i dwa drinki.

Na nagraniu wideo na TikToku z kuchni lokalu kelnerka wspomina, że poczuła nieprzyjemną reakcję, gdy przyszła sprawdzić, co u tej pary.

„Dziewczyna mówi: »Ten [burger] jest obrzydliwy, nie chcę go«” – powiedziała kelnerka w nagraniu, które zostało polubione przez ponad 54 000 osób.

„Pamiętaj, burger jest w połowie zjedzony. Wszystkie frytki zniknęły. Więc oddaje mi połowę naszego burgera”.

Pracownik restauracji dzieli się swoją frustracją związaną z oszustwami dotyczącymi zwrotu pieniędzy za zjedzone jedzenie - INFBusiness

Kelnerka (niewidoczna na zdjęciu) w popularnym filmie na TikToku niedawno skarżyła się dwóm klientom, którzy ciągle zwracali im jedzenie. (iStock)

Dodała: „Myślę sobie: »Wiesz co? W porządku. Spodobały jej się frytki«. Więc je odpisuję. Zdejmuję je z rachunku”.

Kiedy kelnerka grzecznie zapytała, czy życzy sobie czegoś jeszcze, klientka odpowiedziała, że chce makaron z krewetkami, który zamawiał klient.

Kelnerka się zgodziła, przyniosła nowe danie i ponownie sprawdziła stan pary – i usłyszała kolejną skargę, tym razem od klienta płci męskiej.

„Zapłacili w sumie 20 dolców i zjedli siedem różnych posiłków”.

„A potem facet mówi: 'Nie podoba mi się mój makaron z krewetkami'” – opowiada kelnerka.

„Pamiętaj, że makaron z krewetkami jest już w połowie zjedzony. Na [przekleństwo] talerzu są trzy makarony. A ja mówię: O, to dziwne, ale OK. Oczywiście, że to odejmę z rachunku”.

A potem – co uczyniło historię jeszcze ciekawszą – klientka poskarżyła się na zjedzony głównie przez nią makaron z krewetkami.

Pracownik restauracji dzieli się swoją frustracją związaną z oszustwami dotyczącymi zwrotu pieniędzy za zjedzone jedzenie - INFBusiness

Kelnerka (niewidoczna na zdjęciu), która na TikToku używa konta @girlypopzonly, powiedziała, że bezskutecznie zwracała parze pieniądze za jedzenie. (iStock)

Wyrzuciła z siebie: „Pomyślałam sobie: »OK, to dziwne. To jest, powiedzmy, siódmy talerz, który zamówiliście«. Zwrócili każdy talerz, ale zjedli prawie wszystko. To nie jest bufet, nawiasem mówiąc”.

Kelnerka spełniła prośbę, a menadżer zdjął też ostatnie danie z rachunku.

„Siedzą tam i śmieją się ze mnie za każdym razem, gdy przechodzę” – powiedział twórca TikToka. „Zapłacili w sumie jakieś 20 dolców i zjedli siedem różnych posiłków”.

Napisała w mediach społecznościowych: „Zastanawiam się tylko, czy to normalne? Kiedy idziecie do restauracji, zamawiacie mnóstwo posiłków, a potem je [oddajecie]? Dlaczego to jest normą? To się tak często zdarza”.

Zrozpaczony pracownik obsługi spotkał się z ogromną ilością wyrazów współczucia i wsparcia w sekcji komentarzy pod filmem, w której pojawiło się ponad 1600 reakcji na ten wyczyn.

Pracownik restauracji dzieli się swoją frustracją związaną z oszustwami dotyczącymi zwrotu pieniędzy za zjedzone jedzenie - INFBusiness

Debakl dotyczył dwóch porcji makaronu z krewetkami (niewidocznych tutaj), na które klienci ciągle narzekali. (Emma Essence)

„Restauracje nie oferują menu degustacyjnych” – napisał jeden z użytkowników.

„Musimy przestać pozwalać ludziom na takie rzeczy” – zauważył ktoś inny.

„Jeśli zniknie więcej niż połowa posiłku, nie otrzymasz zwrotu pieniędzy”.

Film wywołał także debatę na temat tego, czy restauracje w ogóle powinny zwracać pieniądze za zjedzone jedzenie.

„Jeśli zniknie ponad połowa posiłku, nie przysługuje zwrot pieniędzy” – stwierdził komentujący.

„Kiedy pracowałem w restauracjach, obowiązywała zasada, że jeśli danie było źle przyrządzone lub niezgodne z opisem/zamówieniem – zwracano pieniądze” – powiedział były pracownik obsługi.

„W przeciwnym razie dostaliby to, co zamówili. Może dalibyśmy zniżkę lub darmowy napój/deser”.

Inni stanowczo twierdzili, że zjedzone jedzenie nigdy nie powinno podlegać zwrotowi.

„Nic nie powinno zostać usunięte z rachunku” – napisała jedna osoba.

Pracownik restauracji dzieli się swoją frustracją związaną z oszustwami dotyczącymi zwrotu pieniędzy za zjedzone jedzenie - INFBusiness

Kelnerka (niewidoczna na zdjęciu) w popularnym nagraniu TikTok pożałowała, że w jej restauracji metoda zwrotu pieniędzy „zjedz i zwróć” stała się zbyt powszechna. (iStock)

Ogólnie rzecz biorąc, większość komentujących nie pochwalała sytuacji, w której znalazła się kelnerka, i stwierdziła, że kierownik restauracji powinien być bardziej zaangażowany.

„To wina twojego menedżera” – napisał ktoś.

„Mój menadżer miałby z nimi używanie” – powiedział inny komentujący.

Fox News Digital zwróciło się do użytkownika TikToka z prośbą o komentarz.

Sourse: www.foxnews.com

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *