Według badania przeprowadzonego przez Mediapanel, Polish Internet Research, w lipcu Allegro odnotowało 22,38 mln użytkowników (real userów) na wszystkich urządzeniach. p>
Autorzy raportu wskazują, że analiza Mediapanel z lipca 2025 r. została przeprowadzona z wykorzystaniem metodologii JAR Flex, dzięki czemu pomiary online nie są zakłócane przez warunki rynkowe związane z brakiem obsługi plików cookie stron trzecich w wielu przeglądarkach internetowych.
W związku z wdrożeniem JAR Flex odradza się porównywanie wyników sprzed i po modyfikacji.
Zasięg Allegro, czyli odsetek prawdziwych użytkowników korzystających z danego kanału medialnego wśród wszystkich użytkowników Internetu, w lipcu wyniósł 75,31.
Średni czas spędzany przez rzeczywistych użytkowników na danym kanale medialnym (ATS) w lipcu wyniósł 1 godzinę, 23 minuty i 40 sekund.
Na urządzeniach mobilnych liczba użytkowników osiągnęła 20,2 miliona, a zasięg wyniósł 67,97%, a czas wyświetlania reklamy w systemie ATS wyniósł 1 godzinę, 02 minuty i 43 sekundy.
Według zweryfikowanych wyników (oceny na podstawie kanałów mediów skryptowych) aplikacja Allegro miała 8,8 mln użytkowników, zasięg na poziomie 29,62 proc. i ATS wynoszący 1 godzinę, 54 minuty i 20 sekund. (PAP Biznes)
mapa/ ana/