„Tydzień powitalny ARTEVO” to wydarzenie markowe roku

„Tydzień powitalny ARTEVO” to wydarzenie markowe roku - INFBusiness

REHAU Window Solutions triumfuje ze złotem w konkursie BrandEx Award 2025

REHAU Window Solutions zapewniło sobie najwyższą pozycję w konkursie BrandEx Award 2025 w kategorii Event. Jury uhonorowało „Welcome ARTEVO Week” – wydarzenie, które oznaczało premierę przełomowego rozwiązania okiennego ARTEVO, uznając je za najlepsze doświadczenie marki w roku. To osiągnięcie odzwierciedla oddane wysiłki całego zespołu włożone w dokładne wykonanie tego projektu .

„360° World of ARTEVO” – to tytuł inicjatywy, dzięki której REHAU Window Solutions ubiegało się o prestiżową nagrodę BrandEx Award 2025. Jury ogłosiło REHAU Window Solutions zwycięzcą w kategorii Event, przyznając pierwsze miejsce za najlepszą aktywację marki wraz ze złotą nagrodą.

„Tydzień powitalny ARTEVO” to wydarzenie markowe roku - INFBusiness

Znaczenie tego wydarzenia podkreślają komentarze członków jury BrandEx Award:

„Dla mnie REHAU bez wątpienia wyróżnia się […] wciągającą narracją dramatyczną, […] przekazywaną za pomocą emocjonalnych opowieści i przesłań” – zauważyła Anja Lang z BMW Group .

„Drugi projekt (REHAU) jest moim osobistym faworytem […] biorąc pod uwagę, że mamy za zadanie zaprezentować okno i nie jesteśmy z tej branży. Uważam, że został […] wyjątkowo wykonany, szczególnie pod względem dramatycznym” — stwierdził Michael Veidt-Molzberger, dyrektor kreatywny PASSEPARTOUT .

„Tydzień powitalny ARTEVO” to wydarzenie markowe roku - INFBusiness

Firma REHAU Window Solutions ustanowiła nowy standard w globalnej komunikacji w branży okiennej.

„REHAU Window Solutions ustanowiło nowy punkt odniesienia w międzynarodowym przemyśle okiennym dzięki temu innowacyjnemu i rozległemu wydarzeniu z okazji premiery systemu, przekazując silny przekaz marki w imieniu naszych partnerów” — stwierdza Carsten Heuer, dyrektor generalny (CEO) REHAU Window Solutions. „Nagroda BrandEx potwierdza nasze jasne pozycjonowanie strategiczne jako wszechstronnego partnera i nasze specjalistyczne rozwiązania. Rewolucyjne rozwiązanie systemowe ARTEVO zdobyło już wiele wyróżnień za swoją najwyższą jakość, nowoczesny design, indywidualność i zrównoważony rozwój. Teraz otrzymuje zasłużone uznanie za wyjątkowy marketing. Ta prestiżowa nagroda działa jak katalizator pozytywnego wzrostu biznesu naszych partnerów i klientów na całym świecie” — dodaje Carsten Heuer .

„Tydzień powitalny ARTEVO” to wydarzenie markowe roku - INFBusiness

Nagroda BrandEx potwierdza najwyższą jakość marketingu rozwiązań okiennych REHAU

„Welcome ARTEVO Week jest tak samo wyjątkowy i innowacyjny jak sam system ARTEVO, zarówno jako koncepcja, jak i produkt. Specjaliści ds. marketingu w REHAU Window Solutions umiejętnie przekształcili kompleksowe możliwości systemu ARTEVO w wydarzenie, które wyznacza nowe standardy” — podkreśla Peter Kotzur, dyrektor ds. marketingu (CMO) w REHAU Window Solutions. „Marketing REHAU Window Solutions wyjątkowo eksponuje okna. Profesjonaliści z branży okiennej korzystają z naszych dostosowanych, nagradzanych rozwiązań marketingowych i zyskują narzędzia wsparcia biznesowego, które oferują ogromne perspektywy wzrostu. Pierwsze miejsce w konkursie BrandEx Award 2025 jest teraz świadectwem niezwykłej opowieści o marce i produkcie REHAU Window Solutions, a także wspaniałą nagrodą za oddane wysiłki całego zespołu marketingowego, któremu chciałbym raz jeszcze podziękować” — podsumowuje Peter Kotzur .

BrandEx Award to coroczne wyróżnienie za najbardziej kreatywną i skuteczną komunikację. Honoruje wyjątkowe doświadczenia marki i nagradza międzynarodowe modele. Podstawowymi kryteriami oceny są kreatywność i udana realizacja.

REKLAMA: REKLAMA: REKLAMA:

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *