Firma Carrefour Polska wystartowała 12 października z nowym konceptem handlowym. Z poszerzonej oferty francuskiej sieci mogą skorzystać klienci w Warszawie. Co się zmienia?
/AFP
Reklama
Od czwartku, 12 października, klienci sklepu Carrefour w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia, a także wszyscy odwiedzający to stołeczne centrum, będą mogli odwiedzić własną kwiaciarnię sieci – czytamy w komunikacie prasowym Carrefour Polska. Zaoferuje ona m.in. usługi florysty, który na życzenie kupujących stworzy dla nich bukiety i kompozycje upominkowe.
Carrefour testuje nowy koncept w Warszawie
Stoisko z poszerzoną ofertą florystyczną oferuje gotowe bukiety, jak również kwiaty cięte, “z których na życzenie klientów wyspecjalizowany florysta układa personalizowane wiązanki, czy nawet kwiaty w modnych pudełkach lub wazonach” – czytamy. W ofercie kwiaciarni znalazły się również kwiaty doniczkowe.
– Wprowadzenie konceptu „Kwiaciarnia Arkadia” to rozszerzenie współpracy z naszym dotychczasowym dostawcą kwiatów do naszych sklepów w całej Polsce – mówi Krzysztof Dobczyński, dyrektor Działu Produktów Dużej Konsumpcji i Produktów Świeżych w Carrefour Polska. – Ruchliwe centrum handlowe jest idealnym miejscem do wdrożenia i testów takiego projektu – dodaje.
Kwiaciarnia będzie czynna w godzinach otwarcia Centrum Handlowego Westfield Arkadia.
Jak sobie radził Carrefour w 2022 roku?
Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour w Polsce jest również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA (z ang. Gross Leasable Area – całkowita powierzchnia najmu – przyp. red.) oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Na całym świecie Carrefour posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach.
W 2022 r. sprzedaż brutto ogółem w Carrefour wzrosła o 16,1 proc. rok do roku, a w ujęciu LfL (z ang. like for like, czyli w sklepach porównywalnych, tzn. funkcjonujących co najmniej rok – przyp. red.) wzrosła o 8,5 proc. i wyniosła 90,9 mld euro. Z kolei w Polsce sprzedaż sieci w ujęciu LfL wzrosła w ubiegłym roku o 12 proc. i wyniosła 2,29 mld euro.
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. INTERIA.PL