David Beckham – ikona futbolu, celebryta, małżonek jednej ze Spice Girls, a ostatnio projektant mody. Kampania promująca jego inauguracyjną kolekcję odzieży męskiej na wiosnę i lato, opracowaną we współpracy z Hugo Boss, jest obecnie w toku. Przedstawia ona slogan: „Podnieś swój styl z Davidem Beckhamem”. On i znana niemiecka marka mają ogłosić kolejne współprace.
/ AFP
Związek Davida Beckhama z branżą modową jest dobrze ugruntowany. Przez wiele lat zdobił billboardy i okładki magazynów. Nie tylko uznawany za legendarnego piłkarza, ale także czczony jako ikona stylu i często widziany jako twarz różnych kampanii reklamowych. Brał udział w licznych promocjach, w tym w kampanii belgijskiego piwa Anheuser-Busch, gdzie w barze wchodził w interakcje z fikcyjnymi rodzicami. Reprezentował również takie marki jak Pepsi, Nespresso, Unicef i chińskiego giganta e-commerce AliExpress.
David Beckham wyrusza w nową podróż
Jednak to zaangażowanie w kampanie Hugo Boss przyniosło mu znaczące uznanie i popularność. W tych kampaniach Beckham występował jako model, promując głównie męską bieliznę. Było to widoczne w zeszłym roku, kiedy został twarzą kontrowersyjnej kampanii „BOSS ONE Bodywear”, prezentującej luksusową bieliznę tej marki. W sezonie jesień-zima 2024 zadebiutował jako ambasador niemieckiej marki modowej.
Reklama
W tym roku zrobił kolejny krok naprzód – został projektantem. To pierwsza okazja, kiedy Beckham odegrał aktywną rolę w tworzeniu ubrań pod szyldem prestiżowego domu mody. Premiera kolekcji BECKHAM x BOSS Wiosna/Lato 2025 oznacza przełomowy moment dla piłkarza, który najpierw zaznaczył swoją obecność w Czerwonych Diabłach, a następnie w Realu Madryt, AC Milan i Paris Saint-Germain.
Boss zapewnia nas, że ta kolekcja jest wynikiem prawdziwej współpracy, w której Beckham uczestniczył na każdym etapie procesu twórczego. Wymieniał pomysły z zespołem projektantów, oceniał cięcia i wybierał materiały. „Kolekcja charakteryzuje się dbałością o szczegóły, łącząc klasyczne elementy ze świeżą perspektywą, odzwierciedlając osobisty styl Beckhama” — stwierdza niemiecka marka.
Początek znaczącego partnerstwa
Kolekcja nosi tytuł: „Podnieś swój styl z Davidem Beckhamem”. „Nadchodzi nowa era. Współprojektowana z Davidem kolekcja BECKHAM x BOSS ucieleśnia wyrafinowany design, który przejawia się w ponadczasowych elementach garderoby”, jak zauważono na oficjalnej stronie internetowej niemieckiej marki. Towarzyszące zdjęcia gwiazdy piłki nożnej w koszulkach T-shirt, koszulkach polo, spodniach, marynarkach i kurtkach podkreślają jego „skrupulatną dbałość o szczegóły i wyrafinowany gust”.
Zwiększać
Wspólna kolekcja piłkarza i znanej marki to nie tylko jednorazowe przedsięwzięcie, ale początek długoterminowego partnerstwa. Jej celem jest wzmocnienie pozycji Bossa jako wiodącej marki na współczesnym rynku mody męskiej. Wspólne projekty są częścią strategii mającej na celu umieszczenie produktu w sercu tożsamości marki.
Boss promował go największym muralem w Europie. Fasada budynku Tabernacle Street we wschodnim Londynie prezentuje ręcznie malowany baner o powierzchni 541 metrów kwadratowych. Przedstawia on obraz z kampanii Davida Beckhama. Już wkrótce billboardy z tej kampanii pojawią się na całym świecie – od nowojorskiego Times Square po londyński Piccadilly Circus. Będą również eksponowane w Europie, Azji i Australii.
Odtwarzacz wideo wymaga włączonej obsługi JavaScript w przeglądarce. INTERIA.PL