Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku

Showroom Lenovo i Motorola znajduje się w Warszawie w budynku Prudential. Wstęgę przecinają: Matt Do

Showroom Lenovo oraz Motorola znajduje się w Warszawie w obiekcie Prudential. Wstęgę przecinają: Matt Dobrodziej, SVP EMEA President, Lenovo, Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska, Sylwia Machik-Kochan, General Manager Motorola Polska, Alberto Spinelli, EMEA Chief Marketing Officer and Head of Global Advertising, Lenovo oraz Ivan Bozev, General Manager Central Eastern Europe and Central Asia, Lenovo

Materiał powstał we współpracy z firmami Lenovo i Motorola

Polska stanowi dla nas niezwykle ważny rynek – największy w całym regionie Europy Wschodniej oraz Azji Środkowej. Biorąc pod uwagę osiągnięcia, które zrealizowaliśmy, uznaliśmy, że to doskonałe miejsce, aby zaprezentować nasze pełne portfolio produktów – mówi Matt Dobrodziej, SVP & EMEA President, Lenovo.

Otwarty 2 kwietnia showroom usytuowany jest w sercu Warszawy, w historycznym budynku Prudential, w Hotelu Warszawa. Na powierzchni 200 mkw. marki Lenovo i Motorola prezentują bogaty asortyment produktów, w tym tablety, akcesoria, laptopy, sprzęt do gier, monitory oraz smartfony Motorola.

– To przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko zapoznać się z naszymi urządzeniami, ale także doświadczyć, jak sztuczna inteligencja wpływa na codzienną efektywność oraz jak bezpiecznie poruszać się w cyfrowym świecie, korzystając z naszych rozwiązań. Idea showroomu nie polega wyłącznie na sprzedaży. Zależy nam przede wszystkim na tworzeniu głębszych relacji z technologią. Im lepiej użytkownik pozna produkt, tym chętniej i efektywniej będzie z niego korzystać – przekonuje Matt Dobrodziej.

– Nasz showroom jest też miejscem do organizowania warsztatów, spotkań biznesowych oraz rozmów z interesariuszami z polskiego sektora technologicznego. To wyjątkowa przestrzeń do wymiany myśli, inspiracji oraz wspólnego kształtowania przyszłości – dodaje.

O inwestycję Lenovo rywalizowało 30 innych rynków. – Wiele krajów pragnęło, aby showroom powstał właśnie u nich, jednak Warszawa okazała się najlepszym wyborem. Polska ma dla Lenovo strategiczne znaczenie. To tutaj uzyskaliśmy pozycję lidera w wielu kategoriach, dlatego zależy nam, aby polskie społeczeństwo rozwijało się wraz z nami i naszą technologią. Chcemy nie tylko dostarczać ją, ale również prezentować i przybliżać jej możliwości – mówi Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska.

Strategia dla Europy

Lenovo wdraża strategię „Made in Europe – For Europe”, której kluczowym składnikiem jest nowoczesna fabryka zlokalizowana na Węgrzech. Dotychczas zakład w Üllő zrealizował ponad 120 milionów zamówień, będąc istotnym filarem europejskiej produkcji technologicznej.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *