Wideo Kobieta z Florydy staje się viralem po tym, jak przyznała, że napój Chick-fil-A wywołuje poród
Anna Lundy z Pensacoli na Florydzie stała się popularna na TikToku po tym, jak stwierdziła, że koktajl mleczny Chick-fil-A pomógł jej rozpocząć poród. Zobacz jej film na TikToku, który przyciągnął ponad milion wyświetleń.
Popularna marka mrożonej herbaty wywołała burzę w mediach społecznościowych po opublikowaniu wpisu sugerującego, że firma żegna się z pewnym smakiem.
Lipton zdawał się sugerować we wtorek w poście na Instagramie, że jego smak brzoskwiniowy zostanie wycofany. Jednak w osobnym poście w środę rano Lipton potwierdził, że „Peach is Here to Stay”.
Okazało się, że ten chwyt marketingowy był żartem primaaprilisowym.
„Ups, czy nadal jest marzec?” – głosił post ze środy.
„Pomyliłem daty… Myślałem, że to już Prima Aprilis! Nigdy bym ci nie zabrał [ulubiony smak], pookies.”
Wydawało się, że Lipton Peach Ice Tea zostanie wycofany. Ale Lipton później ujawnił prawdę. (iStock)
W dalszej części wpisu napisano, że Lipton wyśle fanom niespodziankę w postaci „najlepszych reakcji” na fałszywe wiadomości.
„Twoja miłość do Peach nie pozostała niezauważona”.
Dzień wcześniej marka z siedzibą w Wielkiej Brytanii całkowicie zmieniła swój wpis, gdy Lipton udostępnił grafikę puszki brzoskwini z anielskimi skrzydłami nad napisem „Spoczywaj w brzoskwini”.
„Słyszeliście zapewne, że nasz kultowy smak Peach Lipton Ice Tea zostanie wycofany ze sprzedaży” – głosiła wiadomość dołączona do posta.
„Wiemy – to boli (przepraszamy, jeśli zepsuliśmy ci popołudniowy chill bev). Ale nie martw się, reszta twoich ulubionych nadal jest tutaj, aby cię odświeżyć. A kto wie? Może pewnego dnia Peach powróci w legendarnym stylu”.
Post na stronie Lipton na Instagramie poinformował fanów, że popularna mrożona herbata o smaku brzoskwini może „odnieść legendarny powrót”. Jednak w kolejnym poście napisano, że Lipton Peach Ice Tea „zostanie na dłużej”. (iStock)
Na grafice widniał również hashtag #RIPeach.
Reakcja była szybka. Jeden z fanów Liptona nazwał ją „haniebną” w sekcji komentarzy, a inny napisał: „Jakie inne smaki w ogóle są?”
Środowy wpis wywołał falę krytyki w Internecie ze strony fanów napoju.
Jeden z użytkowników twierdził, że „dosłownie wysłał e-mail do premiera w tej sprawie”.
Inny użytkownik napisał: „Jeśli ktoś chce butelkę Lipton Peach, to wczoraj mogłem kupić lub nie 345 skrzynek po 12 sztuk”.
Mrożona herbata o smaku brzoskwiniowym cieszy się ogromną popularnością, a wielu użytkowników mediów społecznościowych podziela jej opinie na temat jej postów. (iStock)
Jeszcze inna osoba zauważyła: „Nie nazywaj mnie pookie po tym wyczynie”.
Pierwszy wpis wywołał ponad 169 000 komentarzy, natomiast kolejny wpis miał w środę po południu prawie 5000 komentarzy.
Fox News Digital kilkakrotnie próbowało skontaktować się z Lipton i PepsiCo w celu uzyskania komentarza. PepsiCo współzarządza gotowymi do picia mrożonymi herbatami Lipton poprzez joint venture z londyńską firmą Unilever.
Sourse: www.foxnews.com