Użytkownicy mediów społecznościowych reagują na „obrzydliwe” posty o herbacie Lipton

Użytkownicy mediów społecznościowych reagują na „obrzydliwe” posty o herbacie Lipton - INFBusiness

Wideo Kobieta z Florydy staje się viralem po tym, jak przyznała, że napój Chick-fil-A wywołuje poród

Anna Lundy z Pensacoli na Florydzie stała się popularna na TikToku po tym, jak stwierdziła, że koktajl mleczny Chick-fil-A pomógł jej rozpocząć poród. Zobacz jej film na TikToku, który przyciągnął ponad milion wyświetleń.

Popularna marka mrożonej herbaty wywołała burzę w mediach społecznościowych po opublikowaniu wpisu sugerującego, że firma żegna się z pewnym smakiem.

Lipton zdawał się sugerować we wtorek w poście na Instagramie, że jego smak brzoskwiniowy zostanie wycofany. Jednak w osobnym poście w środę rano Lipton potwierdził, że „Peach is Here to Stay”.

Okazało się, że ten chwyt marketingowy był żartem primaaprilisowym.

„Ups, czy nadal jest marzec?” – głosił post ze środy.

„Pomyliłem daty… Myślałem, że to już Prima Aprilis! Nigdy bym ci nie zabrał [ulubiony smak], pookies.”

Użytkownicy mediów społecznościowych reagują na „obrzydliwe” posty o herbacie Lipton - INFBusiness

Wydawało się, że Lipton Peach Ice Tea zostanie wycofany. Ale Lipton później ujawnił prawdę. (iStock)

W dalszej części wpisu napisano, że Lipton wyśle fanom niespodziankę w postaci „najlepszych reakcji” na fałszywe wiadomości.

„Twoja miłość do Peach nie pozostała niezauważona”.

Dzień wcześniej marka z siedzibą w Wielkiej Brytanii całkowicie zmieniła swój wpis, gdy Lipton udostępnił grafikę puszki brzoskwini z anielskimi skrzydłami nad napisem „Spoczywaj w brzoskwini”.

„Słyszeliście zapewne, że nasz kultowy smak Peach Lipton Ice Tea zostanie wycofany ze sprzedaży” – głosiła wiadomość dołączona do posta.

„Wiemy – to boli (przepraszamy, jeśli zepsuliśmy ci popołudniowy chill bev). Ale nie martw się, reszta twoich ulubionych nadal jest tutaj, aby cię odświeżyć. A kto wie? Może pewnego dnia Peach powróci w legendarnym stylu”.

Użytkownicy mediów społecznościowych reagują na „obrzydliwe” posty o herbacie Lipton - INFBusiness

Post na stronie Lipton na Instagramie poinformował fanów, że popularna mrożona herbata o smaku brzoskwini może „odnieść legendarny powrót”. Jednak w kolejnym poście napisano, że Lipton Peach Ice Tea „zostanie na dłużej”. (iStock)

Na grafice widniał również hashtag #RIPeach.

Reakcja była szybka. Jeden z fanów Liptona nazwał ją „haniebną” w sekcji komentarzy, a inny napisał: „Jakie inne smaki w ogóle są?”

Środowy wpis wywołał falę krytyki w Internecie ze strony fanów napoju.

Jeden z użytkowników twierdził, że „dosłownie wysłał e-mail do premiera w tej sprawie”.

Inny użytkownik napisał: „Jeśli ktoś chce butelkę Lipton Peach, to wczoraj mogłem kupić lub nie 345 skrzynek po 12 sztuk”.

Użytkownicy mediów społecznościowych reagują na „obrzydliwe” posty o herbacie Lipton - INFBusiness

Mrożona herbata o smaku brzoskwiniowym cieszy się ogromną popularnością, a wielu użytkowników mediów społecznościowych podziela jej opinie na temat jej postów. (iStock)

Jeszcze inna osoba zauważyła: „Nie nazywaj mnie pookie po tym wyczynie”.

Pierwszy wpis wywołał ponad 169 000 komentarzy, natomiast kolejny wpis miał w środę po południu prawie 5000 komentarzy.

Fox News Digital kilkakrotnie próbowało skontaktować się z Lipton i PepsiCo w celu uzyskania komentarza. PepsiCo współzarządza gotowymi do picia mrożonymi herbatami Lipton poprzez joint venture z londyńską firmą Unilever.

Sourse: www.foxnews.com

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *