„`html

W czasie, gdy skoczkowie szykują się na zmagania w okresie zimowym, firma WIŚNIOWSKI rozpoczyna sezon z jednym z najbardziej utalentowanych sportowców młodego pokolenia – Pawłem Wąskiem. To właśnie on znajdzie się w centrum zainteresowania nie tylko fanów, ale również obiektywu kamery – jako postać w nowym filmie dokumentalnym, którego reżyserem jest Kacper Merk z Eurosportu.
Kiedy skoczkowie przygotowują się do zimowych wyzwań, marka WIŚNIOWSKI otwiera sezon z jednym z najzdolniejszych zawodników młodego pokolenia – Pawłem Wąskiem. To właśnie on stanie w centrum uwagi nie tylko kibiców, ale i kamery – jako bohater nowego filmu dokumentalnego reżyserowanego przez Kacpra Merka z Eurosportu.

– Skoki narciarskie cieszą się w Polsce ogromną popularnością – tuż po piłce nożnej jest to najczęściej śledzona dyscyplina. A Paweł był w ubiegłym roku naszym czołowym skoczkiem. Aktualnie udaje się na igrzyska olimpijskie jako jeden z liderów zespołu, z potencjałem na zdobycie medali. Pragniemy zaprezentować, jak wygląda jego ścieżka – nie tylko te parę sekund w powietrzu, które widzowie obserwują w transmisji, ale miesiące intensywnej pracy, treningów oraz wyrzeczeń – wyjaśnia Kacper Merk, twórca filmu.
Zdjęcia do dokumentu ruszyły w kwietniu, od badań medycyny sportowej, które otworzyły Wąskiemu drogę do sezonu olimpijskiego. Zespół filmowy towarzyszy zawodnikowi zarówno podczas treningów i zgrupowań, jak i w jego życiu osobistym – m.in. w trakcie udziału w amatorskiej lidze kartingowej w Czechach czy momentów wytchnienia na wodzie. – Od kwietnia trochę utrudniamy Pawłowi egzystencję – mówi z humorem Merk. – Lecz dzięki temu możemy ukazać, co naprawdę oznacza przygotowanie do tak ważnego wydarzenia sportowego, jakim będą XXV Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2026 Milano Cortina.

Sam Paweł Wąsek podchodzi do sezonu z nadzieją. – Okres letni był wymagający, ale trenowałem po to, aby w zimie dać z siebie wszystko. Film dokumentalny, realizowany we współpracy z Eurosportem, to dla mnie szansa, by pokazać, jak wygląda proces przygotowań do igrzysk olimpijskich od zaplecza – nie tylko skoki, które widzą fani, ale i codzienność sportowca. Ufam, że uda się ukazać, ile wysiłku kosztują te dwa kluczowe skoki.
W trakcie nagrań w siedzibie WIŚNIOWSKI nie mogło zabraknąć dyrektor marketingu firmy, która zaznaczała, że zaangażowanie przedsiębiorstwa w sport ma głębszy sens. – Sport jest naturalnym medium wartości zbliżonych do naszej marki – wytrwałości, pracy zespołowej i dążenia do perfekcji. Partnerstwo z zawodnikami to dla nas coś więcej niż reklama – zapewnia Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI. Dodaje również, że skoki narciarskie to dyscyplina, która łączy i inspiruje Polaków – dlatego też wybranie Pawła Wąska na ambasadora było oczywistym krokiem.
Firma WIŚNIOWSKI, od wielu lat wspierająca polski sport, rozpoczyna tym samym nowy sezon z energią, entuzjazmem i wiarą w sukcesy reprezentacji. Paweł Wąsek już niedługo rozpocznie zimowe zmagania, a kamera będzie mu towarzyszyć aż do najistotniejszego momentu sezonu – igrzysk olimpijskich we Włoszech.
REKLAMA: REKLAMA: REKLAMA: „`



