PKO Bank Polski wprowadził dla swoich klientów biznesowych możliwość korzystania z płatności Blik w aplikacji mobilnej w trybie karty. To ulepszenie zapewnia klientom biznesowym więcej metod płatności podczas zakupów w sklepach stacjonarnych.
Płatności BLIK w trybie posiadacza karty zostały udostępnione klientom biznesowym PKO Banku Polskiego 4 sierpnia br., o czym poinformowano na stronie internetowej banku kilka dni później. Funkcjonalność ta jest dostępna w aplikacji mobilnej iPKO biznes dla kart kredytowych i obciążeniowych. Aplikacja obsługuje karty wydawane klientom biznesowym, korporacyjnym i korporacyjnym.
Posiadacze wskazanych kart mogą teraz dokonywać płatności kodami Blik w sklepach internetowych (za pośrednictwem aplikacji lub na stronach internetowych sklepów) , a także w punktach stacjonarnych . Jeśli płatnością jest karta kredytowa lub obciążeniowa, klient nie może wypłacać gotówki za pomocą Blika, wykonywać przelewów na numer telefonu ani wystawiać czeków Blik.
Zobacz także: Polecane: Czy Twój bank podnosi opłaty? Odkryj tańsze konto i odbierz bonusy. Sprawdź!
Płatności kartą Blik wliczają się do dziennego limitu transakcji online Twojej karty. Maksymalna dopuszczalna kwota jednorazowej płatności Blikiem to 20 000 zł.
To nie jedyna funkcja Blika, którą PKO Bank Polski wprowadził niedawno. W lipcu bank wprowadził płatności cykliczne Blikiem. Dodatkowo, bank planuje uruchomienie usługi Blik Zapłać Później.
Przygotowane przez MDe