Wideo Podróżujące siostry próbują zabawnego triku w samolocie, aby utrzymać środkowe siedzenie wolne
Haley Dreher i jej siostra Tina rozbawiły pasażerów, próbując zastosować sprytny trik podróżniczy na pokładzie samolotu linii Southwest Airlines lecącego z San Francisco.
Dołącz do Fox News, aby uzyskać dostęp do tej treści. Ponadto specjalny dostęp do wybranych artykułów i innych treści premium z Twoim kontem — bezpłatnie. Podając swój adres e-mail i naciskając przycisk kontynuuj, zgadzasz się z Warunkami korzystania z usługi i Polityką prywatności Fox News, które obejmują nasze Powiadomienie o zachętach finansowych. Wprowadź prawidłowy adres e-mail. Podając swój adres e-mail i naciskając przycisk kontynuuj, zgadzasz się z Warunkami korzystania z usługi i Polityką prywatności Fox News, które obejmują nasze Powiadomienie o zachętach finansowych. Masz problem? Kliknij tutaj.
Pewien pasażer samolotu podczas niedawnej podróży niemal trzykrotnie zamienił się miejscami z trzema różnymi osobami – nasuwa się więc pytanie: ile próśb o zmianę miejsc w jednym locie jest za dużo?
Na subreddicie r/unitedairlines pewien użytkownik wspomniał o niedawnym locie, podczas którego wielokrotnie zmieniano miejsca i nie było możliwości odrzucenia prośby — aż sytuacja stała się krytyczna.
„Miałem zamiar odwiedzić rodzinę w San Juan… i zafundowałem sobie miejsce przy oknie w pierwszej klasie po lewej stronie samolotu, żebym mógł widzieć dom mojej babci [podczas] wchodzenia” — napisał użytkownik Reddita i pasażer lotu, „u/makeurownsandwich”.
„Kiedy dotarłem [na] swoje miejsce, na siedzeniu przy przejściu siedziała bardzo starsza kobieta, a po drugiej stronie była jeszcze jedna kobieta” – napisała osoba. „Młodsza kobieta powiedziała: »To moja matka. Ma demencję i nie potrafi nawet sama się nakarmić. Czy możemy się zamienić, żebym mógł się nią zająć w trakcie lotu?«”
Pasażer natychmiast przesiadł się na inne miejsce.
Pasażer na pokładzie samolotu (niewidoczny na zdjęciu) był wielokrotnie proszony przez różne osoby o zmianę miejsca w samolocie podczas tego samego lotu. (iStock)
Chwilę później dwie inne kobiety podeszły do tego samego ulotnika i poprosiły go, aby przesunął się jeszcze raz. Poprosiły pasażera, aby przesunął się na miejsce przy przejściu, aby dwie kobiety mogły usiąść razem.
„W tym momencie byłem wściekły, ale widząc, że ledwo dotknąłem pośladkami nowego siedzenia przy przejściu, powiedziałem im po prostu: »Cokolwiek« i odszedłem” – kontynuował pasażer samolotu.
Następnie, jak kontynuował autor Reddita, „kiedy TRZECIA osoba podeszła do mnie, żeby zacząć 'cześć, um' — od razu powiedziałem 'Już dwa razy się zamieniłem. Możesz to omówić z kimś innym'”.
Pasażer przyznał, że mógł za każdym razem odmówić zmiany, ale przyznał, że chciał wczuć się w sytuację innych i dostosować się do nich.
Pasażer ostatniego lotu został poproszony o trzykrotną zmianę miejsc w tym samym locie. Inni w mediach społecznościowych włączyli się do debaty na temat kwestii podróży. (iStock)
„Wiem, że zdecydowałam się na przeprowadzkę dla tych ludzi, ale jestem tak zła, że zapłaciłam za to konkretne miejsce przy oknie, a moje opcje sprowadzały się do tego, czy pomóc kobiecie z demencją, ciesząc się jednocześnie widokiem, czy zmienić miejsce i usiąść na miejscu przy przejściu, przy toaletach” – napisała pasażerka.
Do dyskusji przyłączyli się inni użytkownicy Reddita, dzieląc się swoimi przemyśleniami na temat kontrowersyjnej praktyki zamiany miejsc.
„Nie pozwól, aby problemy innych ludzi stały się twoimi problemami” – skomentował jeden z użytkowników. „Usiądź na przydzielonym ci miejscu. Jeśli ludzie potrzebują udogodnień, mogą zwrócić się o nie do FA [stewardess]”.
Oryginalny użytkownik odpowiedział, mówiąc między innymi: „Empatia wynika z ruchu osoby, to jasne — ale co z okazywaniem empatii i wdzięczności w zamian, gdy poprosisz kogoś, żeby się poruszył, a on to zrobi?”
Dwie kobiety poprosiły tego samego pasażera o zamianę miejsc, tak aby mogli spędzić resztę lotu razem. (iStock)
„Mogli przenieść ją na inne miejsce obok opiekuna. Nigdy nie chcą zmieniać miejsc” – udostępnił inny użytkownik Reddita, odnosząc się do pierwszej prośby tej osoby o zmianę miejsca.
„Zawsze odmawiam” – zauważyła ta sama osoba. „Kiedyś tego nie robiłem. Teraz zdarza się to zbyt często, a ludzie zachowują się, jakby mieli prawo do miejsca, za które zapłacili. Skończyłem. Nigdy więcej nie zmienię miejsca”.
„Skończyłem. Nigdy więcej nie zmienię.”
Jeszcze inna osoba w mediach społecznościowych napisała: „Wybierz miejsca obok siebie podczas rezerwacji. Albo zarezerwuj inny lot. Uprawnienia tych ludzi są zdumiewające”.
Rosalinda Randall, ekspertka i trenerka etykiety z Kalifornii, podzieliła się swoimi spostrzeżeniami na temat szybkiej zmiany miejsc w samolocie.
„Niezależnie od tego, czy podróżujesz przez ocean, czy w obrębie tego samego stanu, dokonujemy wyboru miejsca w momencie rezerwacji lotu” – powiedział Randall.
Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, znajdując się w niekomfortowej sytuacji na pokładzie samolotu, jest zwrócenie się o poradę do stewardesy, powiedział ekspert od etykiety (niewidoczny na zdjęciu) — choć nie gwarantuje to rozwiązania problemu. (iStock)
„Linie lotnicze nie mogą zagwarantować, że wybrane przez Ciebie miejsce będzie dostępne lub że Ty i Twój partner w podróży znajdziecie miejsca obok siebie”.
Istnieją inne sposoby potencjalnej zmiany miejsca lub zamiany miejsca z innym pasażerem, które nie wymagają bezpośredniego pytania kogoś o zgodę podczas wejścia na pokład.
„Jeśli w momencie dokonywania rezerwacji wybór miejsc był ograniczony, nadal istnieje możliwość wyjaśnienia swojej sytuacji agentowi przy bramce” – powiedział Randall.
Powiedziała, że jeśli podróżujesz z kimś, kto wymaga dodatkowej opieki w trakcie wyjazdu, najlepiej jest zaplanować to z wyprzedzeniem — częściowo po to, aby uniknąć pytań innych o brak przygotowania.
Użytkownicy mediów społecznościowych dzielili się swoimi przemyśleniami na temat pasażera (niewidocznego na zdjęciu), którego poproszono o kilkukrotną zamianę miejsc w tym samym locie — wielu z nich stwierdziło, że najlepiej nie angażować się w problemy innych osób na pokładzie. (iStock)
„Opowiadanie nieszczęsnej historii, bez względu na to, jak prawdziwa ona jest, nie daje ci prawa oczekiwać, że ludzie spełnią twoją prośbę” – powiedział Randall.
„Nie daje ci to również prawa do denerwowania się, nękania lub zawstydzania ich za to, że cię odrzucili”.
Dodała: „Zawsze, gdy składasz prośbę w trakcie lotu, powinna być ona uprzejma i ewentualnie zawierać ofertę zapłaty za usługi w trakcie lotu lub dopłaty do danego miejsca”.
„Nie bądź zaskoczony, jeśli ktoś wywróci oczami lub spojrzy na ciebie złym okiem”.
Jak zauważyła, w niewygodnej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest zwrócenie się o poradę do stewardesy — nie daje to jednak gwarancji, że FA będzie w stanie rozwiązać problem.
„Nie zdziw się, jeśli ktoś będzie przewracał oczami lub źle na ciebie patrzył, bo nie wziąłeś odpowiedzialności za swoje preferencje lub potrzeby” – zauważył Randall.
Fox News Digital zwróciło się do użytkownika Reddita i United Airlines z prośbą o komentarz.
Sourse: www.foxnews.com