Już 11 czerwca 2024 zadebiutuje w Polsce platforma stremingowa MAX. Następca HBO Max będzie miał ofertę ponad dwukrotnie większą od swojego poprzednika.
Na platformie, która niebawem przejdzie rebranding, będzie można zobaczyć treści od takich światowych dostawców jak HBO, Warner Bros czy też DC, ale też pakietu wydarzeń sportowych, takich jak Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 (transmitowane w całości). Treści sportowe będzie można dokupić osobno do każdego z trzech różnych pakietów bazowych, co pozwala na pewien stopień personalizacji oferty pod siebie.
Wraz ze startem platformy otrzymamy dostęp do 1500 godzin treści przeznaczonych dla dzieci, 15 nowych rodzimych produkcji, które aktualnie są w przygotowaniu, kolejne sezony popularnych seriali znanych dotąd z platformy HBO Max (jak "Odwilż" czy "Ród Smoka"), a także dostęp do kanału telewizyjnego TVN.
Pakiety MAX będą się prezentowały dosyć standardowo, czyli plany Podstawowy (najtańszy, lecz z reklamami), Standardowy i Premium (te dwa ostatnie dostaną dodatkowo dostęp do kanałów telewizyjnych HBO, HBO 2 i HBO 3). Do każdej z tych opcji można dokupić bonusowy pakiet Kanały TV i Sport, który daje dostęp do aktualnej transmisji z kanałów TVN24, TVN24 BiS, CNN, Eurosport 1, Eurosport 2, TVN 7, TTV, METRO, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Warner TV, HGTV, Travel Channel, Food Network, Animal Planet, Cartoon Network, Cartoonito, ID, TLC, Discovery Channel, Discovery Historia, Discovery Life, Discovery Science oraz DTX. Nie podano na razie cen poszczególnych pakietów.
Zobacz także: Jak Netflix wyszedł na swojej wojnie ze współdzieleniem kont
Użytkownicy korzystający dotychczas z platformy HBO Max zachowają swoje konta, historię obejrzanych filmów i listy zapisanych pozycji. Marka podaje, że po europejskiej premierze będzie ona obecna w 25 państwach w regionie, a globalnie w łącznie 65 państwach i terytoriach.
Oprac.: MT