Pierwsza firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do odpowiadania na e-maile klientów

Brytyjski Simplyhealth poinformował w czwartek, że stał się pierwszą firmą, która wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję (AI) do odpowiadania na wszystkie e-maile klientów, a spersonalizowane odpowiedzi zajmują ułamek czasu potrzebnego na udzielenie odpowiedzi przy użyciu szablonu.

Pierwsza firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do odpowiadania na e-maile klientów

fot. hxdbzxy / / Shutterstock

Firma z branży medycznej korzystała już wcześniej z innej technologii AI do obsługi 20-30 proc. zapytań – podał dyrektor Simplyhealth ds. obsługi klienta Dan Eddie.

Jednak generatywna AI "Einstein GPT" firmy Salesforce – w odróżnieniu od technologii wykorzystujących gotowe szablony – może zrozumieć pytania klientów i dostarczyć spersonalizowaną odpowiedź – stwierdził.

AI odpowiedziała już na 500 wiadomości e-mail przesłanych do Simplyhealth.

"Poprosiliśmy Einstein GPT o sformułowanie odpowiedzi; pojawiła się ona w ciągu trzech sekund" – powiedział Eddie na temat pierwszego zapytania.

"AI odpowiedziała: +Droga Lauro, po pierwsze, czy mogę przeprosić za wszelkie frustracje, które przeżyłaś do tej pory?+, więc wykazała się wymaganą empatią" – dodał.

E-maile są sprawdzane przez człowieka, aby upewnić się, że są dokładne – powiedział Tim Gough, dyrektor Simplyhealth ds. technologii.

Dodał, że spośród e-maili wyprodukowanych do tej pory 11 wymagało poprawek interpunkcji bądź innych modyfikacji.

Nie było żadnych "szaleństw" – stwierdził. Oznacza to, że AI nie stworzyła żadnych fałszywych treści.

Ponadto czas reakcji został skrócony z 12 minut do jednej.

mwt/ mms/

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *