Niebawem dostaniemy okazję do przyoszczędzenia na domowej rozrywce, ponieważ platformy MAX i Disney+ mają połączyć swoje oferty. W środowisku nieustannie targanym przepychankami konkurencji taki sojusz jest czymś świeżym.
Disney i Warner Bros. Discovery (będący właścicielem platformy HBO Max) zdecydowały się na współpracę, jakiej nie widziano jeszcze w branży streamingu. Nie podano jeszcze daty, od której będzie możliwe zakupienie ujednoliconej subskrypcji, jednak zapowiedziano, że oferta wejdzie w życie już tego lata.
W skład połączonego pakietu wejdą nie tylko Disney+ i MAX, ale także Hulu należące do koncernu sygnowanego Myszką Miki. Na stronie internetowej każdego z tych trzech streamingów będzie możliwość zakupienia ujednoliconego pakietu zawierającego dostęp do wszystkich naraz. Nie padła do tej pory żadna informacja dotycząca ceny, jednak należałoby oczekiwać, że zakup trzech pakietów w jednym powinien być tańszy niż kupowanie ich z osobna. Koncerny informują też, że klienci otrzymają wybór w ramach tańszego pakietu z reklamami i droższego bez nich.
ReklamaZobacz takżeFunkcje SmartTV na każdym telewizorze dzięki odtwarzaczom multimedialnym
Disney i WB nie planują połączenia platform w jedno, więc nadal będzie trzeba logować się do każdej z usług z osobna, ułatwienie obejmie przede wszystkim więc metodę płatności. Użytkownicy będą musieli robić jeden przelew zamiast trzech.
Prawdopodobnie więcej informacji ujrzy światło dzienne z chwilą premiery platformy MAX, która zastąpi stare HBO Max, co będzie miało miejsce już 11 czerwca. Już teraz wiemy jednak, że do spółki może zostać dołączone Fox Corp., z którym firmy chcą jesienią uruchomić ofertę streamingu sportowego.
Oprac.: MT