Dostęp do strony internetowej jednego z największych banków w Polsce został zakłócony. Klienci Santandera nie mogli zalogować się do aplikacji maklerskiej po godzinie 13:00 w poniedziałek. Udało nam się zweryfikować informacje podane przez jednego z naszych czytelników za pośrednictwem infolinii obsługi klienta banku.
Aktualizacja, 16:00: Zgodnie z informacjami otrzymanymi z biura prasowego Santander Bank, trudności dotknęły użytkowników aplikacji Investor online/Investor mobile domu maklerskiego. Serwis banku stwierdził, że był niedostępny przez „nieco ponad pół godziny”, a klienci mogli wznowić składanie zleceń przed godziną 14:00.
Wcześniej, o godz. 13:00, redakcja portalu Bankier.pl otrzymała wiadomość od czytelnika, która brzmiała następująco:
Reklama Zobacz takżePolecamy: do 600 zł premii i brak opłat za aktywne korzystanie z konta osobistego w Santander Bank Polska. Sprawdź >>
„Od godziny nie mogę składać żadnych zleceń – po dłuższym oczekiwaniu otrzymałem komunikat: Wystąpił krytyczny błąd. Problem ten powtarza się od momentu wdrożenia nowego systemu maklerskiego w Santander” – poinformowano nas o tym poprzez formularz kontaktowy https://www.bankier.pl/alert.
Potwierdziliśmy na infolinii banku, że obecnie występuje przerwa w działaniu usługi, uniemożliwiająca klientom logowanie się do kont Santander.
Według ustaleń naszego zespołu redakcyjnego, usterka została już usunięta, choć konkretna przyczyna nie została ujawniona.