W ostatnim czasie dostęp do elektronicznych usług bankowości niektórych placówek jest mocno utrudniony. Tym razem padło na Santander Bank Polska. Użytkownicy zaobserwowali problemy z logowaniem się do aplikacji.
Czytelnicy naszego portalu pierwsze sygnały zaczęli dostrzegać jeszcze przed południem. “Od godziny 11 albo wcześniej nie działa w ogóle aplikacja Santander” – pisze jeden z nich.
Kiedy kto się próbuje do niej zalogować, widzi komunikat: "Aplikacja jest w tej chwili niedostępna. Spróbuj ponownie za kilka minut".
Otrzymaliśmy informację z Santander Bank Polska. "W tej chwili występują utrudnienia w aplikacji, pracujemy, aby jak najszybciej je usunąć. Bardzo przepraszamy naszych klientów za tę niedogodność. Jeszcze uzupełniając – bankowość elektroniczna działa prawidłowo, utrudnienia dotyczą tylko aplikacji" – napisano.
Potwierdzeniem problemów technicznych może być wzmożone raportowanie o trudnościach przez użytkowników w serwisie Downdetector.
Santander Bank Polska nie jest jedynym, w którym występują problemy. Dzisiaj takowe pojawiły się również w Credit Agricole, a wczoraj informowaliśmy o trudnościach w zalogowaniu się do Banku Millennium.
O postępach w pracach będziemy informować Was na bieżąco.
PB