Awaria goni awarię. Do usług w tym banku również nie ma dostępu

W ostatnim czasie dostęp do elektronicznych usług bankowości niektórych placówek jest mocno utrudniony. Tym razem padło na Santander Bank Polska. Użytkownicy zaobserwowali problemy z logowaniem się do aplikacji.

Awaria goni awarię. Do usług w tym banku również nie było dostępu

fot. MAD_Production / / Shutterstock

Czytelnicy naszego portalu pierwsze sygnały zaczęli dostrzegać jeszcze przed południem. “Od godziny 11 albo wcześniej nie działa w ogóle aplikacja Santander” – pisze jeden z nich.

Kiedy kto się próbuje do niej zalogować, widzi komunikat: "Aplikacja jest w tej chwili niedostępna. Spróbuj ponownie za kilka minut".

Otrzymaliśmy informację z Santander Bank Polska. "W tej chwili występują utrudnienia w aplikacji, pracujemy, aby jak najszybciej je usunąć. Bardzo przepraszamy naszych klientów za tę niedogodność. Jeszcze uzupełniając – bankowość elektroniczna działa prawidłowo, utrudnienia dotyczą tylko aplikacji" – napisano.

Potwierdzeniem problemów technicznych może być wzmożone raportowanie o trudnościach przez użytkowników w serwisie Downdetector. 

Awaria goni awarię. Do usług w tym banku również nie ma dostępu - INFBusiness

Awaria goni awarię. Do usług w tym banku również nie ma dostępu - INFBusiness

Downdetector.pl

Santander Bank Polska nie jest jedynym, w którym występują problemy. Dzisiaj takowe pojawiły się również w Credit Agricole, a wczoraj informowaliśmy o trudnościach w zalogowaniu się do Banku Millennium.

O postępach w pracach będziemy informować Was na bieżąco.

Awaria goni awarię. Do usług w tym banku również nie ma dostępu - INFBusiness

Awaria goni awarię. Do usług w tym banku również nie ma dostępu - INFBusiness

Bankier.pl


PB

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *