W czerwcu Temu odnotowało 19,54 mln prawdziwych użytkowników na wszystkich urządzeniach, co stanowi spadek z 19,7 mln w maju, jak podaje Mediapanel, Polskie Centrum Badań nad Internetem. Tuż za nim znalazło się Allegro z 17,73 mln rzeczywistych użytkowników, co stanowi spadek z 18,02 mln w poprzednim miesiącu.
Temu osiągnął największy zasięg, stanowiąc około 65,69% faktycznych użytkowników odwiedzających ten kanał medialny w całej populacji internautów w segmencie zakupów online, co stanowi niewielki spadek w porównaniu do 66,27% w poprzednim miesiącu.
Allegro, które znalazło się na drugim miejscu, osiągnęło zasięg na poziomie 59,58%, co stanowi spadek o 60,6% miesiąc wcześniej.
Mimo to Allegro odnotowało w czerwcu najlepszy wynik ATS, ze średnim czasem zaangażowania użytkownika wynoszącym 1 godzinę, 39 minut i 24 sekundy, w porównaniu do około 1 godziny, 48 minut i 55 sekund w maju.
Na liście dziesięciu najlepszych znalazły się również dwie chińskie platformy – Aliexpress i Shein.
Aliexpress podał, że w maju liczba użytkowników wyniosła 9,66 mln, a zasięg 32,47 proc.
Shein miał 7,77 mln użytkowników i zasięg 26,12 proc. (PAP Biznes)
mapa/ gor/